« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 2. a u novoj školskoj godini krenuli su u projektne aktivnosti. I ove godine nastavljamo s eTwinning projektom Igram se i učim 2 koji promovira ostvarivanje kurikularnih ciljeva kroz igru na nastavi. Utemeljen je na jednostavnoj činjenici da je igra najprirodnija dječja aktivnost i da kroz igru djeca najlakše uče.
Prva od projektnih aktivnosti je obilježavanje Svjetskog dana školske igre/Global School Play Day, globalnog projekta koji se obilježava u više od 75 država svijeta. Cilj ovog projekta je vratiti nestrukturiranu igru u učionice, omogućiti djeci da igraju igre koji sami donesu i odaberu, da se igraju koliko dugo i s kim žele, da jedni drugima objašnjavaju pravila, surađuju. Jedini uvjet je: nema struje ni baterija. Ove školske godine Svjetski dan školske igre obilježava se u rujnu pa smo dio dana proveli na dvorištu i zabavili se na otvorenome. Dan proveden u igri nije izgubljen dan. Kroz igru djeca vježbaju svoje jezične i matematičke vještine, razumijevanje, komunikaciju, suradnju, uče se prihvaćati poraz i pobjedu, tolerirati slabije suigrače, prihvaćati učenike s kojima se inače ne druže. Učiteljica također nešto uči: tko se lako uklapa u svaku igru, tko sa svima bez teškoća surađuje, tko je ustrajan i kad gubi, tko se rado igra sam, tko ne podnosi poraz i brzo odustaje, tko lako i brzo objašnjava ili shvaća pravila nove igre...Na kraju dana svi smo na dobitku! Igre se spremaju i nadam se da neće skupljati prašinu do sljedeće školske godine.
Fotografije pogledajte u GALERIJI.
Mira Radović