« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 2.d razreda priključili su se eTwinning projektu Igram se i učim 2. Igra kao najprirodnija dječja aktivnost, u nastavi, može učenike motivirati za rad i učenje.
Vođeni školskom knjižničarkom učenici su se prisjetili igara koje su igrali njihovi roditelji, bake, djedovi… Na početku su se razgibali uz igru „dan-noć“ gdje je Nikol bila pobjednica. Nakon toga, u igri „pokvarenih telefona“, imali su zadatak prenijeti poruku šapatom svom prijatelju pokraj, i zadnji u nizu poruku je morao izgovoriti naglas. Bilo je malo smijeha i malo ljutnje. Učenici su ovom igrom uočili koliko je važno pažljivo slušati kako bi se važna informacija prenijela u potpunosti točno.