« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 2. a i 2. b razreda proveli su jedan jako zanimljiv dan na izvanučioničnoj nastavi. Cilj nam je bio obilježiti Mjesec hrvatske knjige posjetom Narodnoj knjižnici i uvježbati gradivo Prirode i društva o sigurnosti te posjetiti neke od kulturnih i javnih ustanova u našem gradu. Sve smo povezali s projektnim aktivnostima u eTwinning projektu koji ćemo predstaviti.
Projekt Kulturne i javne ustanove zavičaja je osmišljen kao igra u kojoj učenici, kroz posjete kulturnih i javnih ustanova zavičaja, spoznaju važnosti istih. Podijeljen je na dva dijela. Prvi dio projekta učenici će biti turisti u svom gradu. Posjetit će važne kulturne i javne ustanove, naučiti čemu služe i zašto su važne ljudima. Drugi dio učenici će biti turistički vodiči te će svoje znanje o naučenim kulturnim i javnim ustanovama prezentirati kolegama u projektu.
Danas smo posjetili Narodnu knjižnicu u kojoj smo saznali kako postati član, kako posuditi knjige, tko radi u knjižnici, razliku između školske i gradske knjižnice, koje su još djelatnosti knjižnice, poslušali bajku i ugodno se družili s djelatnicima knjižnice. Na kraju su učenici dobili i poklone. Putem do vatrogasne postaje imali smo priliku vidjeti Veleučilište Marko Marulić, Crkvu Pokrova Presvete Bogorodice i Crkvu sv. Ante. U jednom trenutku pridružio nam se i gradonačelnik, gospodin Marijo Ćaćić , s nama popričao i pozvao nas u goste.
Druga javna ustanova koju smo posjetili je Vatrogasna postaja. Tamo su nas jako lijepo dočekali vatrogasci, učenicima ispričali što sve rade vatrogasci, pokazali vatrogasnu opremu u vozilima i prostor gdje borave. Na kraju su i vatrogasci učenici počastili i darovali.
Treća naša postaja bila je Hitna pomoć. Tamo su djelatnici bili jako susretljivi i s učenicima razgovarali o tome kada se poziva hitna pomoć i na koji broj, ljubazni liječnik odgovarao je na sva pitanja i pokazao učenicima unutrašnjost kola hitne pomoći i njihov sadržaj. Vozač kola je za njih upalio signalna svjetla i time ih dodatno razveselio.
Učenici su bili oduševljeni današnjim danom, pokazali su zavidno znanje i sudjelovali u svim aktivnostima koje su im bile ponuđene.
Mira Radović