« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Danas predstavljamo još jedan projekt učenika 2. a razreda, to je projekt Webučionica u kojem sudjelujemo već drugu godinu. Webučionica je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina, a krajnji cilj je razvoj digitalnih vještina kod učitelja i učenika. Projekt traje tijekom čitave školske godine.
Učenici su 8. veljače obilježili Dan sigurnijeg interneta. Cilj obilježavanja ovog dana je kod učenika osvijestiti važnost odgovornog pristupanja sadržajima na internetu, povećati svijest o koristima i opasnostima na internetu i naučiti učenike koristiti za njih primjerene sadržaje i programe. Poznato je da učenici već od početka školovanja, mnogi i prije, koriste internet, a po njihovim izjavama, mnogi bez nadzora i kontrole. Od velike je važnosti djecu poučiti sigurnosti na internetu kako bi se njime mogli koristiti bez opasnosti. Naša tema bili su digitalni tragovi. Učenici su pogledali kratke edukativne filmove o digitalnim tragovima (Digitalni tragovi i Čarobni prsti ostavljaju trag) i Pristojno ponašanje na internetu. Pogledali smo i plakate s uputama za ponašanje na internetu koje smo postavili u učionici. Nakon toga učenici su razgovarali o tome, gdje će naći pouzdane informacije, zašto je važno pridržavati se pravila na internetu, koji su digitalni tragovi dobri i žele ih ostaviti na internetu, a koji su loši i ne žele ih ostaviti. Sljedeća aktivnost bila je rješavanje radnog listića na kojem su učenici u tragove upisivali poželjne i nepoželjne digitalne tragove. Završna aktivnost bila je rješavanje kviza u aplikaciji Kahoot u kojem su učenici pokazali zavidno znanje o digitalnim tragovima i ponašanju na internetu. Učenici na dodatnoj nastavi naučili su o važnosti čuvanja osobnih podataka i naučili izraditi avatar kao zamjenu za fotografiju u aplikaciji avatarmaker.