« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
U siječnju i veljači proveli smo CAP aktivnosti s roditeljima i učenicima drugih razreda. CAP je program primarne prevencije zlostavljanja koji osnažuje djecu u sprječavanju napada od strane vršnjaka, napada nepoznate osobe (otmica) i napada od strane poznate odrasle osobe.
Cilj nam je smanjiti ranjivost djece i njihovu izloženost različitim oblicima zlostavljanja kvalitetnim informiranjem i poučavanjem učinkovitim prevencijskim strategijama, potaknuti roditelje na preventivno djelovanje u zajednici i osvijestiti ih o problemu nasilja.
CAP program u našoj školi je ove školske godine obuhvatio 49 roditelja i 59 učenika drugih razreda. Radionica za djecu traje oko 60 minuta, a vodili su ih 3 CAP pomagača – Ivana Vidović, pedagoginja, Stanka Nikolac Kaliger, logopedinja i Biljana Macura, učiteljica razredne nastave.
Koristeći igranje uloga i vođenu grupnu raspravu, radionica obučava djecu prepoznati potencijalno opasne situacije i učinkovito koristiti opcije koje su im dostupne u toj situaciji. CAP naglašava zalaganje za sebe, podrška vršnjaka i razgovor s odraslom osobom od povjerenja kao prevencijske strategije.
Učenici su pažljivo pratili igrokaze, pokazali kako već imaju usvojene neka znanja kako se ponašati u potencijalno opasnim situacijama, te u razgovorima ojačali sebe i naučili nove načine kako bi znali zaštititi sebe i druge te od koga mogu tražiti pomoć.
Još jednom smo zajedno ponovili kako imaju pravo biti SIGURNI, JAKI I SLOBODNI.
CAP tim:
Ivana Vidović, pedagoginja
Stanka Nikolac Kaliger, logopedinja
Biljana Macura, učiteljica