« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Naša je škola u školskoj godini 2015./2016. u svoj školski kurikulum uvrstila i projekt Petzanet koji će u našoj školi provoditi učitelj informatike Danijel Forjan.
Projekt su započele i sudjelovale osnovne škole 'Veliki Bukovec' (kao nositelj projekta) te partneri iz 'Mato Lovrak' iz Nove Gradiške, Popovača, Gripe iz Splita i 'Mladost' iz Osijeka.
Udžbenici i e-udžbenici u virtualnoj učionici, priručnici za učitelje i roditelje te raznovrsna multimedija kao što su kvizovi, animirane priče, računalne igre i videozapisi besplatno su dostupni osnovnim školama na mrežnoj stranici projekta petzanet.HR i kanalu na YouTubeu.
Udžbenici i priručnici su pripremljeni u formatima PDF i flip, a autorski tim je posebno ponosan na e-udžbenike u virtualnoj učionici i multimedijske obrazovne sadržaje s igrama i animiranim pričama koji učenicima pružaju mogućnost samostalnog učenja, poistovjećivanje sa stvarnim likovima i životnim situacijama.
Projekt je financirao program IPA Europske unije s 2,5 milijuna kuna, a podržavali su ga Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet, Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za zaštitu osobnih podataka te niz lokalnih institucija i organizacija.
Ciljevi projekta su:
- Razviti i primijeniti dio školskog kurikuluma o sigurnosti djece na internetu u sklopu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO).
- Razvoj školskog kurikuluma temeljenog na ishodima učenja o području sigurnosti djece na internetu.
- Razvoj i provedba popratnog pedagoškog modela za učenje usmjereno na učenika. - Poboljšati obrazovne vještine i stručnost učitelja za poučavanje usmjereno ka učenicima.
- Poboljšati digitalne kompetencije učenika i razviti kritički stav prema odgovornoj uporabi IKT-a.
- Podići razinu svijesti učenika, učitelja, roditelja i opće javnosti za pitanja koja se odnose na dječju sigurnost online u sinergiji s politikama Europske unije .
U sklopu projekta kreiran je cijeli školski kurikulum za sigurnost djece na internetu te je organiziran u četiri modula i vertikalno je usklađen u pet cjelina: informacije, komunikacije, stvaranje sadržaja, sigurnost i rješavanje problema, prema preporuci Eurospkog okvira za razvoj i razumijevanje digitalne kompetencije u Europi. Svaki od četiri modula namijenjen je određenom uzrastu djece osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. 1. modul pripremljen je za učenike 1. i 2. razreda, 2. modul za učenike 3. i 4. razreda, 3. modul za učenike 5. i 6. razreda te 4. modul za učenike 7. i 8. razreda. Svaki modul sadrži 20 tema (ukupno 80 tema) osmišljenih za realizaciju tijekom školske godine, po 10 tema u svakom razredu.
Materijali imaju brojne poveznice koje vode na druge sadržaje ili na vanjske izvore informacija, a karakterizira ih i responzivni dizajn. Posebnost su i priručnici za roditelje sa sadržajem koji prati svaku nastavnu jedinicu iz udžbenika, objašnjavajući im zašto se neke teme obrađuju s djecom, što bi oni trebali znati o toj temi te kako će djeci pružiti podršku da se lakše snađu i odrastu u virtualnom svijetu.