« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
GRADSKA KNJIŽNICA | |
Autor |
Naslov |
(više autora) |
Djeca koju je teško odgajati: opis slučajeva iz odgojne i školske svakodnevice |
(više autora) |
Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama : priručnik za učitelje |
(više autora) |
Kako dijete govori?-razvoj govora i jezika… |
(više autora) |
Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika: suvremeni pristupi… |
(više autora) |
Timska nastava u školskoj praksi: zbornik |
(više autora) |
Uspješno učenje i poučavanje: psihologijski pristup |
(više autora) |
Zamisli, doživi, izrazi!: dramska metode u nastavi hrvatskoga jezika |
Bujišić, G. |
Dijete i kriza: priručnik za odgajatelje, učitelje i roditelje |
Dulčić, A. |
Djeca oštećena sluha: priručnik za roditelje i udomitelje |
Evano, C. |
Imamo pravo ne shvatiti odmah: učenički mentalni modeli, percipiranje, dosjećanje, razumijevanje |
Fuller, A. |
Zahtjevno dijete: kako prevladati sukobe i pomoći djetetu da ostvari svoje potencijale: s dodatkom za nastavnike |
Funda, D. |
Potpuno upravljanje kvalitetom u obrazovanju |
Galbraith, J. |
Kako prepoznati darovito dijete: savjet roditeljima da prepoznaju i potaknu darovitost svog djeteta |
Galić-Jušić, I. |
Što učiniti s mucanjem: cjeloviti pristup govoru i psihi |
Galić-Jušić, I. |
Djeca s teškoćama u učenju: rad na spoznajnom razvoju... |
Glasser, W. |
Svaki učenik može uspjeti |
Good, E. P. |
Kako pomoći klincima da si sami pomognu |
Grennspan, S. I. |
Program emocionalnog poticanja govorno – jezičnog razvoja |
Ivančić, Đ. |
Diferencirana nastava u inkluzivnoj školi: procjena, poučavanje i vrednovanje uspješnosti učenika s teškoćama |
Jelavić, F. |
Didaktičke osnove nastave |
Jerčić, M. |
Učimo učiti: što je kvalitetno znanje i kako ga stjecati |
Juul, J. |
Vaše kompetentno dijete: za nove temeljne vrijednosti obitelji |
Kamarovsky, E. |
Tajne uspješnog učenja: razvijamo pamćenje, ustrajnost i koncentraciju |
Kast-Zahn, A. |
Svako dijete može naučiti pravila |
Kolb, K. |
Lakše učenje uz zabavu i razmišljanje |
Kubelka, R. |
Dječji talenti: otkrijte talente svoga djeteta podržavajući izvornost dječjeg učenja |
Laniado, N. |
Dječje laži |
Loupan, C. B. |
Vjerujte u svoje dijete |
Mavar, M. |
Školski neuspjeh i ovisničko ponašanje |
Mendeš, B. |
Bumerang odgoja |
Meyer, H. |
Didaktika razredne kvake: rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole |
Miles, T. R. |
Sto godina disleksije |
Miličić, V. |
Smisleno učenje |
Miljković, D. |
Kako biti bolji: priručnik iz pozitivne psihologije |
Miljković, D. |
Vodič za preživljavanje u školi |
Moomaw, S. |
Igre čitanja i pisanja |
Muller, S. |
Zapamti sve! Sjeti se svega!: tajne superpamćenja |
O'Brien, D. |
Brzi um: trening učenja i pamćenja prema metodi Dominica O'Briena |
O'Regan, F. J. |
Kako se nositi s djecom problematična ponašanja: ne mogu učiti, ne žele učiti, ne zanima ih |
Ortner, G. |
Nove bajke koje pomažu djeci: priče o svađi, strahu, nesigurnosti, te ono što bi roditelji trebali znati o tome |
Oussoren, R. A. |
Ples pisanja: progresivni glazbeno-pokretni program razvoja početnih vještina pisanja u djece |
Pavličević-Franić, D. |
Kompjutorske igre u nastavi hrvatskoga jezika |
Sigman, A. |
Razmažena generacija |
Stacey, P. |
Dječak koji je volio prozore: otvaranje srca i uma djeteta s teškoćama u razvoju |
Tkačenko, T. A. |
Velika knjiga aktivnosti i vježbi za razvoj fine motorike |
Tkačenko, T. A. |
Velika knjiga aktivnosti i vježbi za razvoj govora |
Zloković, J. |
Školski neuspjeh: problem učenika, roditelja i učitelja |
Živković, Ž. |
Domaće zadaće: psihološko savjetovalište |
ŠKOLSKA KNJIŽNICA | |
Autor |
Naslov |
(više autora) |
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi |
(više autora) |
Djeca s posebnim potrebama |
(više autora) |
Inovacije u osnovnom obrazovanju |
Andreoli, V. |
Pismo učitelju |
Bielenberg, K. |
Možemo više, možemo bolje! 35 tjelesnih aktivnosti za djecu s posebnim potrebama |
Bilić, V. |
Izbor tema za satove razrednih odjela |
Bilić, V. |
Uzroci, posljedice i prevladavanje školskog neuspjeha |
Bognar, L. |
Didaktika |
Bošnjak, B. |
Drugo lice škole: istraživanje razredno-nastavnog a ozračja |
Bratanić, M. |
Paradoks odgoja: studije i eseji |
Bratanić, M. |
Susreti u nastavi |
Buljan – Flander, G. |
Zlostavljanje i zanemarivanje djece |
Buzan, Tony |
Mentalne mape za klince |
Buzan, Tony |
Kako izrađivati mentalne mape |
Chelsom, G. |
Stvaranje uvjeta za kvalitetne škole |
Coffou, V. |
Lutka u školi: priručnik |
Covey, S. R. |
7 navika uspješnih tinejdžera: povratak etici karaktera |
Čudina-Obradović, M. (prilagodila) |
Priče o dobru, priče o zlu |
Desforges, C. (uredio) |
Uspješno učenje i poučavanje: psihologijski pristup |
Domović, V. |
Školsko ozračje i učinkovitost škole |
Duran, M. |
Dijete i igra |
Dyregrov, A. |
Tugovanje u djece: priručnik za odrasle |
Evano, C. |
Imamo pravo ne shvatiti odmah |
Feinstein, S. |
Tajne tinejdžerskog mozga: kako komunicirati s današnjim tinejdžerima… |
Field, E.M. |
Živjeti bez nasilja: kako pomoći djeci da izađu na kraj sa zadirkivanjem i nasiljem |
Glasser, W. |
Kvalitetna škola |
Glasser, W. |
Nastavnik u kvalitetnoj školi |
Glasser, W. |
Teorija izbora: nova psihologija izborne slobode |
Grgin, T. |
Školsko ocjenjivanje znanja |
Guberina-Abramović, D. |
Priručnik za rad s učenicima s posebnim potrebama integriranim u razrednu nastavu u osnovnoj školi |
Hentig, H. von |
Kakav odgoj želimo? : o odgoju za 21. stoljeće |
Ivanek, A. |
Znanjem do promjena: prilog metodici rada stručnih suradnika |
Jelavić, F. |
Didaktika |
Jensen, E. |
Različiti mozgovi, različiti učenici: kako doprijeti do onih do kojih se teško dopire |
Jensen, E. |
Super – nastava: nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje |
Kadum, V. |
Zaostajanje učenika u matematici: uzroci i mogućnost otklanjanja |
Kocijan-Hercigonja, D. |
Hiperaktivno dijete: uznemireni roditelji i odgajatelji |
Matijević, Milan |
Ocjenjivanje u osnovnoj školi |
Montessori, M. |
Dijete – tajna djetinjstva |
Mužić, V. |
Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja |
Noll, K. |
Obuzdaj svog nasilnika |
Olweus, D. |
Nasilje među djecom u školi: što znamo i što možemo učiniti |
Pastuović, N. |
Osnove psihologije obrazovanja i odgoja |
Posokhova, J. |
Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju |
Rađenović, A. |
Priručnik za razrednike |
Reardon, K. K. |
Interpersonalna komunikacija |
Resman, M. |
Savjetodavni rad u vrtiću i školi |
Rosić, V. |
Odgoj – obitelj - škola |
Salovey, P. |
Emocionalni razvoj i emocionalna inteligencija |
Schachl, H. |
Učenje bez straha: više radosti i uspjeha u školi |
Shapiro, L.E. |
Kako razviti emocionalnu inteligenciju djeteta |
Sharma, M. C. |
Matematika bez suza: kako pomoći djetetu s teškoćama u učenju matematike |
Shaw, R. |
Epidemija popustljivog odgoja |
Stevanović, M. |
Interaktivna stvaralačka edukacija |
Stevanović, M. |
Modeli kreativne nastave |
Vizek, V. V. (urednica) |
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive |
Vodopija, Š. |
Kako otkriti i potaknuti darovitost: savjetnik |
Vodopija, Š. |
Umijeće slušanja: priručnik i savjetnik za uspješnu komunikaciju |
Vodopija, Š. |
Vještina slušanja u komunikaciji i medijaciji: priručnik i savjetnik za uspješnu komunikaciju |
Vrgoč, H. (priredio) |
Poticanje darovite djece i učenika |
Vrgoč, H. (urednik) |
Strategija odgojnog rada razrednika |
Woolfson, R. C. |
Zašto djeca to rade? : praktični vodič za roditelje |
Young, K. |
Kad se male glave slože: didaktički komplet za pomoć djeci s teškoćama u učenju |