« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Poziv se nalazi u nastavku članka, a dokument među prilozima na kraju članka.
Poštovani,
Sukladno članku 12. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave roba, usluga i radova KLASA:003-05/17-01/2 URBROJ: 2182/01-17/01-01, odnosno Izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave roba, usluga i radova KLASA: 003-05/17-01/5 URBROJ: 2182/01-17/01-01 (u daljnjem tekstu – Pravilnik) upućujemo ovaj poziv za dostavom ponuda za osiguranjem učenika od posljedica nesretnog slučaja u školskoj 2018./2019. godini za Osnovnu školu Domovinske zahvalnosti.
Molimo Vas da ispunite i vlastoručno potpišete ponudbeni list i troškovnik te sve dostavite osobno ili preporučeno poštom na adresu Josipa Jovića 2, 22300 Knin (naznaka “ponuda za osiguranje učenika”).
Krajnji rok u kojem ponuditelji trebaju dostaviti ponude (bez obzira na način dostave) je:
29. kolovoza 2018. godine do 10h.
Ponudbeni list i troškovnik se nalaze u prilogu ovog poziva i čine njegov sastavni dio.
S poštovanjem,
Ravnatelj
Ivan Uzun