« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 2.a razreda upravo su završili jedan zanimljiv i koristan projekt – deset dana nakon nastave pospremali su svoju učionicu. Želja mi je bila da, po uzoru na male japanske učenike, moji učenici 10 dana samostalno pospremaju učionicu.
Po važećem planu i programu učenici 2. razreda tijekom školske godine na nastavi Prirode i društva, Hrvatskog jezika i Satu razrednika obrađuju više tema koje sam odlučila ujediniti u ovaj projekt: Naša prava i dužnosti; Kultura stanovanja; Dijete i zdravlje i Zanimanja u zavičaju. Planirani ishodi povezani su i s područjima građanskog i zdravstvenog odgoja: prepoznati važnost i povezanost urednosti i čistoće prostora sa zdravljem, naučiti obavljati jednostavnije poslove čišćenja i pospremanja, poticati primjenu stečenih znanja u učionici i domu, poštivati ljudski rad i ljude svih zanimanja, razbijati stereotipe o tzv. muškim i ženskim zanimanjima, razvijati samopouzdanje…
Učenici su, po rasporedu koji smo unaprijed dogovorili, svaki dan imali drugačije dužnosti: čistili su i praznili spremnike za otpad, čistili su klupe, prozore, umivaonik i ogledalo, ormariće, zalijevali cvijeće, meli pod… Ni jedna dužnost nije im teško padala, svi su ravnopravno sudjelovali i po potrebi međusobno pomagali. U organizaciji i provedbi od velike pomoći mi je bila i pripravnica Jelena Kero. Na kraju projekta provela sam anketu među učenicima i roditeljima. Svi su bili zadovoljni tijekom i rezultatima projekta i svi su stava da bismo ga trebali nastaviti. Završnica projekta bila je povezana s obradom zanimanja u zavičaju. Na nastavu smo pozvali roditelje kojima su prezentirani tijek i rezultati projekta. Nakon toga, svi su nazočni roditelji prezentirali svoja zanimanja. Po prethodnom dogovoru, donijeli su radnu odjeću, pribor i drugo što može pobliže objasniti njihov posao. Najveći interes izazvala je mama policajka te tate vatrogasac i vojnik, ali i drugi su bili vrlo zanimljivi. Učenici su s velikim interesom i pažljivo sve poslušali i postavili brojna pitanja. Na kraju smo zajedno zaključili da su sva zanimanja jednako važna i potrebna i da sve treba jednako cijeniti.
Mira Radović, učiteljica mentorica