« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
U današnje vrijeme kad su različite tehnologije i Internet lako dostupni, klasična oprema za izvođenje različitih pokusa nije više potrebna. Svakim danom raste broj alata koji su primjenjivi u nastavi.
U sklopu projekta e-Škole dobili smo interaktivne mjerne uređaje (Labdisc uređaji) koji su prikladni za mjerenja koja se izvode u nastavi kemije i biologije. To su mali prijenosni uređaji koji su lako prenosivi, a mogu se spojiti bežičnom mrežom (Bluetooth) na računalo, koje bilježi mjerenja, prikuplja podatke i omogućuje grafički prikaz rezultata.
Interaktivni mjerni uređaji omogućuju mjerenje: temperature (vanjske ,sobne, vrelište, temperature tla i sl), tlaka, udaljenost, jačinu svijetlosti, relativnu vlažnost, pH vrijednost, glasnoću zvuka, GPS itd.
Mi smo se odlučili za :
1. Mjerenje pH vrijednosti različitih napitaka(sokova).
2. Mjerenje temperature vrelišta
3. Mjerenje jačine zvuka ( buka koju učenici stvaraju preko malog odmora)
4. Mjerenje uvjeta potrebnih za klijanje (pH tla, vlažnosti, svijetlosti, temperature)
Usporedili smo mjerenja klasičnim načinom i Labdisc uređajem.
Sl.1.mjerenje pH lakmus papirom
Sl.2.mjerenje pH Labdisc uređajem
Sl.3. mjerenje temperature vrelišta termometrom
sl.4. mjerenje temperature vrelišta Labdisc uređajem
Sl. 4 mjerenje uvjeta potrebnih za klijanje(temperatura tla, vlaga, svijetlost)
5. mjerenje jačine zvuka (buka koju učenici stvaraju preko malog odmora)