« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 4.a razreda u petak su obilježili 100. dan škole. U taj projekt Udruge učitelja RN Zvono i istoimeni eTwining projekt uključili smo se četvrti put.
Cilj projekta je obilježiti 100. dan škole zanimljivim aktivnostima u znaku broja 100 koje su povezane s kurikulumima nastavnih predmata u razredu u kojem se provode. To je dan kojem se neizmjerno vesele i učenici i učitelji koji u njima sudjeluju. Zamislili i proveli smo ga kao integrirani dan, bez zvona i gledanja na sat. Počli smo u sportskoj dvorani gdje smo se razgibali izvodeći 10 vježbi po 10 ponavljanja. Nastavili smo ponavljanjem vrsta riječi podijeljeni u četiri grupe, pisali smo po 100 imenica, glagola i pridjeva na listove različitih boja kojima smo ukrasili naše stablo. U aktivnosti se uključila i naša knjižničarka Marijana Blažević, ona je pomogla učenicima koji su u knjižnici radili popis od 100 hrvatskih pisaca. I na satu Engleskog jezika sve je bilo u znaku broja 100. Priroda i društvo realizirano je kao potraga na geografskoj karti: tražili smo naselja, vode, uzvisine i otoke, ukupno 100 geografskih pojmova. Za kraj smo se malo zabavljali: uz pomoć aplikacije pokušali smo dočarati kako ćemo izgledati u dalekoj prošlosti što je izazvalo puno smijeha. Kako nam je ostalo malo vremena, svaki učenik je za sebe izradio avatar u aplikaciji avatarmaker, za to vrijeme smo ponovili naučeno o sigurnosti na internetu. Vrednovanje na kraju potvrdilo je ono što se na licima vidjelo čitav dan – projekt je odlično prihvaćen!
Mira Radović, učiteljica savjetnica