« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 4.a razreda i ove godine aktivno su se uključili u više eTwinning projekata.
Cilj projektnih aktivnosti je na drugačiji način učiti o svijetu oko nas, upoznati vršnjake iz domovine i drugih država, razviti digitalne kompetencije, suradnički učiti i ostvariti ishode u skladu s Planom i programom uključujući i međupredmetne teme. Svaki projekt ima drugačije trajanje: od jednog dana, mjeseca ili čitave školske godine. Zajedničko im je da u njima učenici rado sudjeluju. Svi projekti u kojima smo prošle godine sudjelovali donijeli su nam Nacionalne oznake kvalitete, a četiri od njih dobili su Europske oznake kvalitete. Nadamo se da će se slično dogoditi i ove godine jer je svako priznanje za nas dokaz da smo na dobrom putu. Naše projektne aktivnosti nisu zaustavljene zbog okolnosti u kojima se nalazimo, naprotiv, projekti su nam pomogli da se lakše snađemo u nastavi na daljinu i uspješno nastavimo s aktivnostima.
Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre te međupredmetne korelacije i aktivnosti. Učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s Planom i programom i Godišnjim izvedbenim kurikulumom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Projekt koji potiče da u blagdanskim danima potaknemo kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenje dobrih i pozitivnih trenutaka. Cilj projekta je promocija vrijednosti dobrote kroz mjesec prosinac nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije.
Glavni je cilj učiniti poučavanje zanimljivim, povezati nastavu s prirodom, pobuditi zanimanje učenika za učenje. Projektne aktivnosti predviđene su kao izvanučionična nastava na različitim mjestima izvan učionice.
Cilj projekta je probuditi u učenicima ljubav i dobrotu, te osvijestiti važnost međusobnog pomaganja i osjećaja solidarnosti prema onima kojima je to potrebno i koji su usamljeni u dane Adventa. Učenicima kroz niz aktivnosti približiti sam osjećaj Adventa - pomoć drugima, uočiti da svi nemaju jednako, da i mala "kap čini rijeku" pozitivnih aktivnosti.
WEBUČIONICA je projekt koji će obuhvatiti teme NPiP-a učenika nižih razreda osnovne škole. Učenici će biti aktivni sudionici nastavnog procesa koji će prikupljati i obrađivati podatke te ih predstavljati u web alatima primjerenim njihovom uzrastu. Putem odabranih tema NPiP ( Moj zavičaj, Naša prava i dužnosti, Pravilna prehrana…) učenike će se poticati na komunikaciju na materinskom jeziku, učiti ih kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetnost i inicijativnost.
Zapjevajmo zajedno / Let's sing together! Tijekom prvoga punog tjedna u listopadu obilježava se Međunarodni dječji tjedan i ovaj projekt je usmjeren na obilježavanje tjedna na način da se potakne umrežavanje i suradnja učitelja te poboljšaju digitalne kompetencija učitelja i učenika. Iz grada pjesme - Šibenika, u svijet je prije puno godina krenula pjesma Arsena Dedića ,,Zdravo maleni'' i postala himna MDF-a! Pridružite se, zapjevajmo je zajedno i obilježimo s našim učenicima Međunarodni dječji tjedan pjesmom!
"Po jedna jabuka svaki dan, tjera doktora iz kuće van!" Upoznavanje učenika s utjecajem jabuke na naše zdravlje, koristima od jabuke, vrstama jabuke, načinom konzumiranja jabuke i proizvoda od jabuke, organiziranje kreativnih, likovnih i literarnih radionica, jabuka u matematici i jabuka u igrokazu. Jabuka - put nastanka jabuke od sjemenke do ploda.
Potrebno je usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati posebne i prigodno odabrane igre, priredbe i stvaralačke aktivnosti djece i za djecu, pokrenuti nove akcije od šireg značaja za razvoj i odgoj djece, poticati volonterski društveni i stručni rad odraslih s djecom, te i aktivnu participaciju djece u aktivnostima lokalne zajednice i šire.
U projektu će se učenici upoznajući najveće likovne umjetnike svijeta i domovine potaknuti na učenje i stvaranje likovnih djela, učiti kako učiti, razvijati socijalne i građanske kompetencije, razvijati poduzetništvo i inicijativnost u skladu s kurikulumom likovne kulture i međupredmetnih tema. Na taj način razvijat će kreativnost i naučiti kritički promišljati. Svoje ostvaraje prikazat će na malim prilagođenim izložbama, kako u ustanovi, tako i u lokalnoj zajednici na tradicionalan i suvremen način koristeći dostupne tehnologije.
Namjena projekta je potaknuti učenike da istražuju svoje mjesto i zavičaj. Odabranim aktivnostima učenici će učiti o svom zavičaju kroz istraživački rad, a zatim svoje radove predstaviti učenicima drugih škola uključenih u projekt. Projekt će se realizirati na nastavi pojedinih nastavnih predmeta i područja (prema Planu rada svakog učitelja) obradom i aktivnostima provođenja nastave i izvannastavnih aktivnosti.
U studenom 2019. godine škola inicijator je zasadila 420 stabala, kao čin dobrote za naš planet i zajednicu. Zatim je zamolila druge partnerske škole da, „plati naprijed“, i oni će morati sudjelovati u dobrotvornoj akciji po vlastitom izboru: sadnji drveća, pečenju kolača i posjećivanju staračkog doma, nudeći hranu bez beskućnika, donirati odjeću i knjige u sirotište itd.
Mira Radović, učiteljica savjetnica