« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Predstavljamo još jedan eTwinning projekt u kojem sudjeluju učenici 1.a razreda, to je projekt Me, Myself & I/Ja i sva moja lica. Cilj projekta je promovirati važnost kvalitetnog mentalnog zdravlja djece kroz različite aktivnosti, te potaknuti ih da prepoznaju emocije, potraže potporu i pravilno komuniciraju, s ciljem brige i očuvanja vlastitog i mentalnog zdravlja zajednice. Uz to, djeca će znati prepoznati i primijeniti zdrave obrasce ponašanja kroz zanimljive aktivnosti te će učiti jedni od drugih, kroz iskustvo.
Kao prvu aktivnost u listopadu smo obilježili Dan mentalnog zdravlja. Počeli smo ponavljanjem onog što smo već naučili o tjelesnom zdravlju i nastavili o mentalnom zdravlju. Na početku sata nitko nije znao što je mentalno zdravlje. Razgovarali smo o različitim situacijama i o tome kako se tada osjećamo, zaključili da imamo puno osjećaja, neki su lijepi, neki nisu. Dalje smo iznosili kako prepoznati osjećaje kod sebe i bližnjih, kako postupamo kada se loše osjećamo, a kako kada se netko nama blizak loše osjeća. Bilo je i puno prijedloga što možemo učiniti kada se mi ili netko nama blizak osjeća loše. Na kraju smo na žute post it papiriće nacrtali osjećaje i situacije koje želimo, a na zelene one koje ne želimo. Zaključili smo da su i tjelesno i mentalno zdravlje važni za svakog pojedinca. Na kraju je stigao i odgovor na pitanje što je mentalno zdravlje: " To je ono kako se osjećamo!"
Mira Radović, učiteljica savjetnica