« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
"Možete otkriti više o osobi u sat vremena igre nego u godinu dana razgovora." , Platon
Globalni dan školske igre u brojnim državama diljem svijeta organizira se od 2015. godine. Do sada su u njemu su sudjelovali učenici iz 75 država, a među njima već više godina i učenici naše škole. Cilj ovoga dana je pružiti djeci mogućnost da vrijeme u jednome školskome danu provedu u nestrukturiranoj igri. Organizira se tako da učenici sami odaberu koje igre će igrati, s kime će se i koliko dugi igrati, jedni drugima objašnjavaju pravila, a jedini uvjet je da nema struje niti baterija. Učenici većinu igara donesu od kuće i zajedno ih igraju.
Učenici 3. a razreda i ove godine su uživali u zajedničkoj igri. Bilo je tu raznih igara, više nego su ih stigli odigrati. Učenici su se igrali, objašnjavali, natjecali se, mjerili, procjenjivali, brojili bodove, glumili, opisivali, gradili i bili ono što u stvari jesu – zaigrana djeca. Moglo se vidjeti tko je ustrajan u igri, tko dobro objašnjava, tko rado surađuje sa drugima, tko voli koji tip igre, tko više voli igre u većoj skupini, a tko u paru...Nitko nije spominjao digitalne igre niti se dogodio i jedan sukob. Dan je brzo prošao, igre su pospremljene i čekaju neku drugu prigodu. Na kraju smo projektu dali ocjene, uglavnom najviše.
Mira Radović