« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike
U utorak, 18. siječnja, gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost u vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s pčelama neophodnim za oprašivanje.
Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.
MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike
U utorak, 18. siječnja, gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost u vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s pčelama neophodnim za oprašivanje.
Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.
MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike
U utorak, 18. siječnja, gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost u vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s pčelama neophodnim za oprašivanje.
Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.
MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike
U utorak, 18. siječnja, gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost u vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s pčelama neophodnim za oprašivanje.
Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.
MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike
U utorak, 18. siječnja, gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost u vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s pčelama neophodnim za oprašivanje.
Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.