preskoči na sadržaj

Osnovna škola Donji Kraljevec

Login

 

 

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Carnet vijesti
 
Da li ste zadovoljni uspjehom postignutim ove školske godine?



Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Biodinamička radionica - predavanje za učenike
Autor: Sandra Vlahek, 20. 1. 2011.

Fotografije.


MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike

U utorak, 18. siječnja,  gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila  važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost  u  vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s  pčelama neophodnim za oprašivanje.

Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris  te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Biodinamička radionica - predavanje za učenike
Autor: Sandra Vlahek, 20. 1. 2011.

Fotografije.


MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike

U utorak, 18. siječnja,  gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila  važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost  u  vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s  pčelama neophodnim za oprašivanje.

Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris  te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Biodinamička radionica - predavanje za učenike
Autor: Sandra Vlahek, 20. 1. 2011.

Fotografije.


MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike

U utorak, 18. siječnja,  gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila  važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost  u  vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s  pčelama neophodnim za oprašivanje.

Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris  te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Biodinamička radionica - predavanje za učenike
Autor: Sandra Vlahek, 20. 1. 2011.

Fotografije.


MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike

U utorak, 18. siječnja,  gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila  važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost  u  vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s  pčelama neophodnim za oprašivanje.

Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris  te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Biodinamička radionica - predavanje za učenike
Autor: Sandra Vlahek, 20. 1. 2011.

Fotografije.


MJESEČEV SJETVENI KALENDAR – predavanje za učenike

U utorak, 18. siječnja,  gđa. Bernarda Orehovec održala je 45-min predavanje za vrtlarsku skupinu i predstavnike razreda naše škole u kojem je objasnila  važnost i način korištenja Mjesečevim sjetvenim kalendarom. Pojasnila nam je kako se sve biljke koje poznajemo dijele u 4 velike skupine: lisnate biljke (salate, cvjetača, peršin, šparoge, špinat...), cvjetnice(cvijeće, brokula), plodonosne biljke (grah, grašak, krastavci, sve žitarice, paprika, rajčica, tikvice, bobičasto voće...) i korijenaste plodove (celer, peršin, krumpir, luk, mrkva...). Prema mjesečevom kalendaru postoji određeno razdoblje koje je najpogodnije za rad s određenim skupinama biljaka jer i one imaju svoj „bioritam“.Tako se primjerice rajčica sije, pikira i sadi na dane ploda, a salata u dane lista. Svako razdoblje označeno je određenom bojom, a važno je pripaziti i na sat kada se određena aktivnost  u  vrtu obavlja. U kalendaru se navode korisni savjeti za prirodnu zaštitu tla i biljaka kao i upute za branje ljekovitog bilja koje se koristi za izradu biodinamičkih preparata. Opisana je njega voćaka i vinove loze kao i rad s  pčelama neophodnim za oprašivanje.

Gđa. Bernarda objasnila nam je važnost ravnoteže u prirodi, a opisala nam je i povratak brojnih životinjica u njezin vrt (sova, lasica). Rekla je kako su tzv. štetočine samo životinje koje su se previše namnožile jer se uništavaju staništa njihovih prirodnih neprijatelja poput ptica, lasica i sl. Sve životinje su stvorenja koja zaslužuju život, a ljudi su ti koji su izazvali neravnotežu i sada ih se pokušavaju riješiti raznim otrovima kojima štete tlu i biljkama. U biodinamičkom vrtu ponovno se uspostavlja ravnoteža te se vraćaju životinje koje tomu pridonose. Gđa. Bernarda ispričala nam je priču o važnosti krtica, glista, sova, mačaka i ostalih korisnih životinja. Odala nam je i tajnu kako se boriti protiv voluharica – u rupu se jednostavno stave grančice bazge čiji miris  te male životinje ne podnose. Mali vrtlari i predstavnici razreda dobili su zadatak da ono što su naučili na predavanju prenesu svojim prijateljima u razredu, a svi se nadamo da će se i u naš školski vrt vratiti korisne životinje koje će nas uveseljavati svojom pojavom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju