Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja
Projekt upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada).
Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice.
Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima.
Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ).
Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.
Učenici uključeni u projekt:
1. Marija Poljak, 7.b
2. Iva Mihalj, 7.b
3. Dorian Štrbo, 7.b
4. Roberto Šepčić, 7.b
5. Lara Lahner, 7.b
6. Mirela Turalija, 7.c
7. Pavle Ergović, 8.c
8. Nora Slivar, 8.a
9. Ida Raich, 8.a
10. Petra Guljaš, 8.a
Mentorice:
Sandra Poljak, prof. matematike i informatike
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.