Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
Ove školske godine naša škola uključila se u ekološki projekt „Veliki lov na biljke“ u sklopu međunarodnog projekta Eko – škole.
U projektu sudjeluju učenici 6.b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljke.
Glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U sklopu projekta s učenicima smo proveli anketu o biološkoj raznolikosti – Darwinovi detektivi za biljke.
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste.
Proveli smo radionicu „Mreža života“ , te smo izrađivali identifikacijske kartice biljaka i životinja.
Glasilo broj 3 – PRVI dio
https://www.eko.lijepa-nasa.hr/userfiles/pdfs/VLB%20-%20NL%20br.%203%20-%20prvi%20dio.pdf
Poseban prilog „Karte staništa Darwinovih lovaca na biljke“
prezentacija u privitku
Leopoldina Vitković, učiteljica
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.