Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
Projekt „Veliki lov na biljke“
Sudionici projekta: učenici šestih razreda
Voditeljica projekta: Leopoldina Vitković
Aktivnosti koje smo provodili tijekom projekta:
Kartirali smo stanište, tj. izradili smo kartu školskog vrta i identificirali biljne vrste pomoću mobilne aplikacije Pl@ntNet, nadopunili smo kartu nakon upoznavanja biljnih i životinjskih vrsta.
Izrađivali smo „osobne iskaznice“ biljaka i životinja iz školskog vrta te na taj način saznali mnogo zanimljivih podataka o pojedinim vrstama.
Detaljno smo proučavali biljke i drveće tijekom školske godine. Klinometrom smo mjerili visinu stabala. Mjerili smo i opseg stabla. Izradili smo otisak kore drveta i otisak lista.
Metodom kvadratnog uzorkovanja smo određivali brojnost zeljastih biljnih vrsta u populaciji.
Kako bi što bolje upoznali život biljaka redovito smo mjerili temperaturu tla i zraka te bilježili i slikali kada se pojavljuju prvi lisni pupovi na našim stablima.
Podatke smo pohranjivali na online platformi iNaturalist i GLOBE.
Proučavali smo kakva je važnost gujavica u ekološkom sustavu. Izradili smo lumbrikarij te pratili što se događa sa tlom. Zaključili smo da su gujavice jako bitne jer rahle tlo i proizvode humus.
U sklopu projekta „Veliki lov na biljke“ vodimo brigu i o životinjama ali i o ekologiji. Stoga smo izrađivali hotele za kukce pod mentorstvom učiteljice Verice Marinović.
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.