Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
Teme:
1) Digitalna mapa( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Leopoldina Vitković, prof.
2) "Zašto, kako i koliko vrednujemo"( radionica)-Jelena Noskov, prof.,viši savjetnik
3) Osna simetrija u online programu( predavanje i radionica)-Branka Burazer, prof., Ksenija Orešković, prof.
4) Razno
5) Evaluacija Skupa
U fokusu Skupa su inovativne metode u procesu poučavanja matematike.
Tijekom Skupa sudionici su bili upoznati sa pedagoškim alatom koji omogućuje prikupljanje i bilježenje artefakata vezanih uz stručno usavršavanje učitelja te kontinuirano praćenje i evaluaciju učenika tijekom nastavnoga procesa.
Sudionici su prepoznali važnost vrednovanja u procesu ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda, kritički promišljali te dali informacije i prijedloge za poboljšanje istih.
Nazočnima je prezentiratirano, te ih je stupnjevano rukovođeno, u mogućnostima ostvarenja nastavnih sadržaja iz osne simetrije u digitalnom alatu koji kombinira grafičko dizajniranje s alatima za digitalno uređivanje slika.
Aktualnosti ( Svjetski dan matematike, matematička natjecanja, Državni stručni skup iz matematike, Metodičke preporuke, korištenje mail adresa u službenoj korespodenciji...)
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.