Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
PROŠIRENA I VIRTUALNA STVARNOST U NASTAVI BIOLOGIJE I MATEMATIKE
Leopoldina Vitković, prof. biologije i kemije
Branka Burazer, prof. matematike i fizike
Ksenija Orešković, dipl. učitelj
Kakva je slika koja nastaje u oku, a kakva je slika koja nastaje u mozgu?
Što je virtualna a što proširena stvarnost?
Što je hologram i kako izraditi hologram?
Kod kojih organizama u građi možemo pronaći prizmu i piramidu, kao što je ima „projektor” za hologram?
Ako jeste, odgovore na ova pitanja možete saznati na ovoj radionici uz istraživački rad i informacijsko komunikacijsku tehnologiju.
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.