Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
Cilj ovog projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi. Socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika očuvanja ekosustava u kojem žive.
Očekivanja su da će učenici izraditi različite modele ekosustava, naučiti više o geografskoj rasprostranjenosti istih, bolje uočavati problematiku koja se javlja u pojedinim ekosustavima, pridonijeti biološkoj raznolikosti nekog ekosustava i njegovom očuvanju. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenivati znanja i radova. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole, panou škole i prostorima u kojima bi se održala izložba modela ekosustava.
suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024. nosioc projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava, izvannastavna aktivnost), učitelji, druge institucije (npr. Zoološki vrst, Javna ustanova Maksimir, nacionalni parkovi i parkovi prirode) 9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta 10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo 11.mj.:informiranje o različitim ekosustavima i geografskoj rasprostranjenosti 12.mj.:prikupljanje informacija o bioraznolikosti pojedinih ekosustava- uspoređivanje dvaju ili više istih ekosustava na različitim kontinentima 1. mj.:proučavanje životnih uvjeta različitih staništa 2.mj.: analiziranje odnosa između živih bića i njihovog odnosa na okoliš, izrada modela ekosustava 3.mj.: posjet nekom ekosustavu u sklopu terenske nastave ili izleta 4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje 5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika |
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.