Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
Cilje projekta je razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.
Očekivanja su da će učenici imati veću motiviranost za usvajanje novih ishoda korištenjem različitih metoda aktivnog učenja čime će razvijati poželjne kompetencije 21. stoljeća. Učenici će poboljšati svladavanje različitih IKT aplikacija, međusobno surađivati , razmjenjivati znanja i radove. Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Suradnja učitelja i učenika će se ostvariti uživo, preko Teamsa, maila, facebooka, Twinspacea, Twin maila, Whatsappa, Vibera i SMS poruka
partnerske škole svaki su mjesec uključene u određenu aktivnost
početak projekta: rujan 2023. do svibnja 2024.
nosioci projekta: učenici ( redovna nastava, dodatna nastava), učitelji, druge institucije
9.mjesec: sastanak dionika projekta, dogovor vezan uz provedbu aktivnosti, ideje, dodatna razrada projekta
od 9. do 5.mj.: pretraživanje metoda aktivnog učenja i poželjnih kompetencija te primjena istih u nastavi
10.mj.: izraditi digitalni mateijal o školi, prezentaciju o državi, zaštiti podataka i autorskim pravima, osmisliti logo
4.mj.: evaluacija, diseminacija, anketa za vrednovanje projekta i samovrednovanje
5.mj.:analiza rezultata anketa/ zaključavanje projekta, sastanak dionika
Predstavljanje učenika
https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/asec4iKbRKyChEyZmKnplw
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.