Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
DOS naziva Molekule života prati međupredmetne sadržaje biologije, matematike i informatike za učenike 8. razreda. U DOS-u se pojavljuju i sadržaji iz kemije ( za one koji žele više). Predviđene se aktivnosti mogu ostvariti u predviđenom slijedu, ali funkcioniraju i zasebno. Ukoliko se aktivnosti odvijaju prema predloženom scenariju za njih je potrebno 12 školskih sati. Možebitne se ocjene mogu upisati u nastavne predmete biologiju, informatiku i matematiku. Naš je prijedlog da se pri ocjenjivanju rukovodi predloženom tablicom na kraju teksta.
Voditeljica radionice:
Leopoldina Vitković, prof biologije i kemije
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
„Biolog i ja“
Učenici dodatne nastave biologije i kemije već tradicionalno sudjeluju u radionicama projekta „Biolog i ja“ koji provodi Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Projekt se provodi u svrhu popularizacije biologije kao znanosti.
Učenici su sudjelovali su u radionicama:
Kozmetika s porukom
Kroz radionicu „Kozmetika s porukom“ učenici su se upoznali s jednostavnim načinom izrade prirodne kozmetike. Prirodna kozmetika se bazira na upotrebi prirodnih biljnih pripravaka, kao što su macerati, hidrolati, biljna i eterična ulja, bez primjene umjetnih konzervansa i drugih štetnih sastojaka. Učenici su izrađivali kreme, balzam za usne s prirodnim biljnim sastojcima i sapun. Učenici su sami izabrali oblik, boju i miris sapuna, uz dodatak mineralnih boja i kvalitetnih eteričnih ulja koji doprinose njezi kože. Svoj sapun su dodatno personalizirali ispisivanjem poruke dragoj osobi, te su na taj način izradili i kreativan poklon kojim će razveseliti voljenu osobu.
Fosili – pogled u Zemljinu prošlost
Fosili su ostaci biljnih i životinjskih organizama iz geološke prošlosti najčešće sačuvani u stijenama. Oni nam pokazuju kako su izgledali i kako su se ponašali nekad živući organizmi, a važni su i za rekonstrukciju izgleda staništa i uvjeta u kojima su ti organizmi živjeli. Fosili predstavljaju važan dokaz evolucije i ključni su za naše razumijevanje raznolikosti živog svijeta, kao posljedice prilagodbi organizama te različitih evolucijskih procesa. U sklopu radionice „Fosili – pogled u Zemljinu prošlost“ učenici su upoznali s procesima tijekom kojih nastaju fosili, osnovnim karakteristikama različitih vrsta fosilnih ostataka te njihovoj važnosti u znanstvenim istraživanjima. Učenici su samostalno izradili model fosila biljnog i životinjskog organizma primjenom metode otiskivanja. Učenici su vidjeli fosilizirani zub mamuta, fosile trilobita i školjkaša te fosilizirani biljni materijal. Budući da živimo na području gdje ima mnogo fosila jer je ovdje bilo Panonsko more, jedan od ciljeva radionice bio je naučiti učenike prepoznati takav vrijedan nalaz i što učiniti s njim ako ga pronađu.
Male čarolije biologa
Pokus je temelj svakog istraživanja u biologiji, njime se izazivaju, istražuju i rasvjetljavaju biološki procesi te odgovara na svako postavljeno pitanje. Pokus je znanstvena čarolija i na njegov tijek može se utjecati odabirom pravih čarobnih sastojaka. Naši učenici bili su mali znanstveni čarobnjaci koji su pokrenuli i zakuhali čaroliju u ovom laboratoriju. Na ovoj radionici učenicima su određenim pokusima dočarane pojave u prirodi, te su učenici potaknuti na aktivno sudjelovanje, promišljanje i istraživačko učenje.
Učenici su išli u pratnji učiteljice kemije Ivane Feldi Drašinac i učiteljice biologije Leopoldine Vitković.
Jednostavnost za koju mislite da se krije iza formule H2O samo je prividna.
Formula je to za najvažniju tekućinu koja postoji i bez koje život na Zemlji ne bi bio moguć.
Nažalost, čovjek će njen značaj shvatiti tek kad presuši posljednji izvor pitke vode.