Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U Osnovnoj školi Dore Pejačević Našice u utorak 28.6. 2016. godine održan je Županijski skup za učitelje kemije.
Na prvom dijelu skupa prof. Milan Sikirica predstavio je svoju knjigu Zbirka 77 kuhinjskih pokusa za djecu i mlade od 7 do 77 godina koja je namijenjena popularizaciji prirodnih znanosti te razvijanju kritičkog mišljenja i znanstvenog pogleda na svijet.
Ovim jednostavnim pokusima koje svatko može izvesti priborom i "kemikalijama" koji su dostupni u vlastitoj kuhinji, potiču se prirođene stvaralačke i istraživačke sposobnosti, a razvijaju se i korisne radne navike i vještine.
Nakon „iskustvenog učenja“ kemijskih procesa, prof. Jasminka Falamić održala je predavanje s temom „Učenička zadruga kao nositelj Održivog razvoja“. Koncept održivog razvoja obuhvaća tri dimenzije: gospodarsku, ekološku i društvenu. Rezultati djelovanja Učeničke zadruge „Mladost“ kao i stečena pozitivna iskustva u praktičnom radu s djecom idealan su primjer prikaza dobre prakse, a zajednički rad pridonosi razvoju ekološke svijesti, poduzetništvu i osjećaju zajedništva. To je dobar primjer održivog razvoja u školi i temelj odgoja i obrazovanja za budućnost.
Skup je završio prikazom projekta „Geometrija oko nas“ kojeg su predstavile učiteljice matematike Branka Burazer, Irena Turjak i Ljerka Vešligaj. Učiteljice su projekt osmislile i provele tijekom ove školske godine u sklopu izvannastavnih aktivnosti u području rada s darovitim učenicima iz matematike. Osmišljen je kao niz radionica i posjeta s naglaskom na primijenjene geometrijske sadržaje. Cilj je bio razvijati svijest o primjenjivosti matematike u svakodnevnom životu i stjecanje matematičkih vještina i kompetencija koje učenici mogu koristiti u izboru budućeg zanimanja.