Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Svjetskog dana čitanja naglas koji se obilježava 16. veljače 2018. godine, školska knjižničarka Andrea Dubaić Begić i učiteljica Daniela Vidaković osmislile su za učenike 1.b razreda prigodan program „Čitamo mi, u razredu naglas svi!“.
Svjetski dan čitanja naglas obilježava se od 2010. godine, a cilj mu je pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima. Projekt je nastao na inicijativu Svjetske organizacije LitWorld (Pričosvijet) koja zagovara pravo na pismenost za sve ljude.
Program je započeo pričaonicom - učeničkim čitanjem odabranih tekstova. Uslijedio je odabir najboljeg čitača prema kriterijima koji su unaprijed najavljeni. Ova aktivnost je nazvana „Uz kolačić i sok, priče se roje, pročitat ću ih naglas, da ne bi ostale samo moje!“ Glasanjem je izabrana Najbolja čitačica koja je osvojila krunu.
Odmorivši se uz sok i kekse, uslijedila je igra osmišljavanja priče pod nazivom U krugu dodaj jednu rečenicu i stvorit ćemo smiješnu pletenicu. Svaki učenik smislio je rečenicu i izrekao ju naglas. Prigodan program Dana čitanja naglas završen je igrom s memory karticama i kvizovima učenja čitanja koje je učiteljica Daniela pripremila u digitalnom alatu wordwall.
Razgovarajući o čitanju te sudjelujući u zanimljivim i poticajnim igrama, djeca su saznala zašto je čitanje važno, kako glasno čitanje utječe na cjeloukupni razvoj te koje su koristi čitanja u svakodnevnom životu.