preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U 5.c i 5.b razredu obilježen Međunarodni dan dječje knjige
Autor: Andrea Dubaić Begić, 16. 4. 2018.

Međunarodni dan dječje knjige svake godine obilježavamo 2.travnja, na dan rođenja Hansa Christiana Andersena, jednoga od najpoznatijih svjetskih pisaca bajki. Budući da je ove godine taj važan dan u svijetu obilježen  tijekom našega proljetnog odmora, učenici 5.c razreda obilježili su ga 9.travnja, a učenici 5.b razreda 13.travnja.

Na sat hrvatskoga jezika toga su dana, umjesto udžbenika i bilježnice, trebali ponijeti svoju najdražu knjigu ili slikovnicu iz djetinjstva i jastučić ili dekicu. Nakon što smo se u uvodnome dijelu sata kratko podsjetili najvažnijih likova iz Andersenovih bajki, svatko je mogao odabrati knjigu ili slikovnicu po želji i smjestiti se u svoj kutak učionice. Potom smo uronili u čudesan svijet prinčeva i princeza, vitezova, dvoraca, čudesnih bića i neizbježne borbe između dobra i zla. Da bi čitanje bilo što ugodnije i zabavnije, mogli smo se poslužiti i osvježavajućim napitcima. Nakon čitanja popunili smo nastavni listić u kojemu smo ocijenili pročitanu bajku, izdvojili najzanimljiviji lik i istaknuli pouku koju nam sadržaj priče prenosi. Razgovarali smo i tome koja je bila prva knjiga koju smo pročitali, čitamo li djela izvan popisa lektire, koje bismo knjige preporučili svojim vršnjacima i slično. Na kraju sata svatko je mogao odabrati uzorak po kojemu će izraditi straničnik za označavanje pročitanoga dijela knjige. Sat nam je vrlo brzo prošao, a s nastave smo otišli obogaćeni spoznajom da sa svakom novom pročitanom knjigom postajemo bogatiji za jedno novi iskustvo te da uz malo mašte i oni naizgled obični dani postaju posebni.

učiteljica Danijela Horvat






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju