Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Svjetskog dan čitanja naglas u školskoj je knjižnici 1. veljače 2019. pripremljen prigodan program za učenike 1. c razreda „Glasno čitanje je zabavno!“ . Cilj naših aktivnosti bio je poticanje čitanja u slobodno vrijeme i razvoj čitalačkih navika kod djece. Program je započeo pojedinačnim čitanjem tekstova koje su učenici sami odabrali prema svojem interesu. Uslijedio je odabir najboljeg čitača prema kriterijima koje smo unaprijed najavili, naglašavajući važnost jasnoće i izražajnosti čitanja riječi i teksta. Učenici su tajnim glasanjem odabrali pobjednike. Diplome za najbolje čitače dobili su Karla Šantić i Vito Peić. Učenici su se zabavili igrajući se memory karticama na kojima su bile napisane iste riječi, ali u tiskanom i pisanom obliku. U ovoj igri pobjednica je bila Veronika Stošić.
Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija maštu i utječe na uspješan razvoj djeteta. Glasno čitanje djeci često služi i prevenciji poteškoća u čitanju koje se mogu javiti već u najranijoj dobi.
Karla i Vito!
Nekoliko činjenica zašto je važno čitanje naglas: glasno čitanje stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva; glasno čitanje pomaže djeci povezati ono što vide, čuju i pročitaju; glasno čitanje omogućuje djeci maštanje o ljudima, mjestima, vremenima i događajima koje nisu upoznali ili doživjeli; glasno čitanje djeci otkriva literaturu koju možda nikada sami ne biste otkrili, poput poezije i kratkih priča; glasno čitanje je zabavno!