preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Realizacija projekta Pjesmom i plesom oko svijeta
Autor: Andrea Dubaić Begić, 15. 6. 2021.

U daljnjem tekstu možete pročitati intervju s učiteljicom glazbene kulture Mirjanom Šutalo Vulić povodom realizacije projekta Pjesmom i plesom oko svijeta.

Digitalna knjiga s fotografijama razreda i linkovima za pjesme i plesove iz zemalja obuhvaćenih projektom: 

https://www.storyjumper.com/book/read/109264656/60c10c5fda3a3


Možete li nam reći koji je cilj i svrha ovoga projekta?

Cilj i svrha projekta Pjesmom i plesom oko svijeta je pripremanje učenika za cjeloživotno interkulturalno obrazovanje suvremenim oblicima nastave koja je usmjerena na učenika i njegove potrebe. Kroz istraživački rad učenici su razvijali sposobnost promatranja, kritičkog mišljenja i prosuđivanja. Uz ishode glazbene kulture učenici su ostvarili i ishode niza drugih predmeta i međupredmetnih tema kao što su Osobni i socijalni razvoj, Učiti kako učiti, Građanski odgoj i obrazovanje te Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije.

Jesu li u projektu sudjelovali svi učenici naše škole ili samo neki razredi?

U projektu su sudjelovali svi učenici naše škole. Učenici razredne nastave su sa svojim učiteljicama odabrali državu čiju su glazbu istražili te su izradili plakat o pjesmama, plesovima i glazbalima te zemlje. Učenici predmetne nastave su, nakon odabira države, samostalno istraživali obilježja tradicijske i suvremene glazbe te države te su rezultate istraživanja postavljali na Padlet, u virtualnoj učionici glazbene kulture u aplikaciji Microsoft Teams. Slijedio je odabir i uređivanje materijala koje smo printali. Na satima likovne kulture učenici su, uz pomoć učiteljice Sanje Portnar, izrađivali plakat koristeći isprintane materijale.

Slijedilo je postavljanje izložbe u holu škole gdje smo postavili ukupno 29 plakata na kojima su predstavljena obilježja glazbe odabranih zemalja. Učenici su najviše istraživali glazbu europskih zemalja, no predstavljene su i Australija, SAD, Kina, Japan, Kenija, Indija, Meksiko…

Učenici su bili vrlo aktivni od samoga početka projekta kada je trebalo odabrati državu koju će istraživati. Neki su razredi jednoglasno odabrali državu, a u nekim je razredima bilo više prijedloga pa su učenici glasali. Tijekom samoga istraživanja većina je učenika kvalitetno izradila svoj rad i u zadanom ga roku postavila na Padlet

Jesu li se učenici aktivno uključivali u provedbu projekta i kakve su bile njihove reakcije?

Reakcije učenika su vrlo pozitivne. Nakon postavljanja izložbe ponosno su se fotografirali kraj razrednih plakata. Na nastavi glazbene kulture tijekom ovoga tjedna svi će učenici obići izložbu te slušati glazbu i pjevati pjesme iz zemlje koju su istražili. Tijekom projektnoga dana koji će se održati 18. 6. 2021. učenici će slušati pjesme i plesove svih odabranih zemalja,  a učenici razredne nastave će i zaplesati.

Osim naše škole, jesu li u projektu možda sudjelovali i učenici odnosno razredi iz drugih škola?

U ovom su projektu sudjelovali samo učenici naše škole. U idućoj se školskoj godini planiramo uključiti u sličan projekt na državnoj razini.

 

Mirjana Šutalo Vulić, učiteljica mentorica glazbene kulture

 

Pitanja su osmislile učenice novinarske skupine u B smjeni:

Marija Milinković,  Magdalena Rukavina i Sara Wolf  (6.d razred)

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju