Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U suvremenom svijetu pojam pismenosti ne podrazumijeva više samo čitanje i pisanje, već i sposobnost analitičkog i kritičkog odnosa prema medijima. Takav pristup medijima te analiza, vrednovanje i stvaranje sadržaja danas se smatra jednim od ključnih oblika pismenosti 21. stoljeća.
Dani medijske kulture, koji se obilježavaju u travnju svake godine, izvrsna su prilika za poučavanje djece i mladih kako biti medijski pismen.
U našoj školi u obilježavanje Dana medijske pismenosti uključili su se učenici koji pohađaju Novinarsku skupinu i učiteljica Dubravka Kruljac. Pripremili su predavanje za učenike šestih i sedmih razreda o utjecaju društvenih mreža, količini vremena koje učenici provode na društvenim mrežama te su podijeliti svoja pozitivna i negativna iskustva rješavajući upitnik o navedenoj temi. Učenici su predlagali i moguća zamjenska rješenja kako kvalitetnije provesti slobodno vrijeme te osvijestili razloge zbog kojih koriste društvene mreže. Učenici u ulozi učitelja naglasili su na kraju radionice da su mediji dio našeg svijeta, ali i svijet za sebe, stoga su svima potrebna znanja za poznavanje pravila u tom svijetu.
Obilježavanju Dana medijske pismenosti uključili su se i učenici 8.a razreda s razrednicom Anom Retih-Makaj. Upoznali su se s pojmom influencer i vrstama influencera s obzirom na vrstu sadržaja. Istraživali su pozitivne primjere utjecajnih osoba te su osmislili sadržaje koje bi stvarali i dijelili kada bi bili influenceri koji se bave pomaganjem beskućnicima i općenito siromašnim osobama u društvu.
Dubravka Kruljac, učiteljica hrvatskog jezika
Ana Retih-Makaj, vjeroučiteljica