preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međužupanijski stručni skup učitelja razredne nastave
Autor: Andrea Dubaić Begić, 30. 8. 2013.

Učenje matematike usmjereno na rješavanje problema


U Osnovnoj školi Dore Pejačević Našice održan je 29. kolovoza 2013.g.  međužupanijski stručni skup učitelja razredne nastave. Uvodnu riječ i pozdrav nazočnim učiteljima uputili su ravnateljica škole gospođa Slavica Zrilić  i viša savjetnica Mirela Skelac, univ. spec. act. soc.

Predavanje:

  • Učenje matematike usmjereno na rješavanje problema, izv. prof. dr.sc. Margita Pavleković

Radionice:

  • Razine geometrijskoga mišljenja, izv. prof. dr.sc. Margita Pavleković
  • Razine geometrijskoga mišljenja, Željko Gregorović, prof.
  • Metode poticanja učenika na prijelaze u vise razine mišljenja, izv. prof. dr.sc. Margita Pavleković
  • Metode poticanja učenika na prijelaze u vise razine mišljenja, Željko Gregorović, prof.

 

Kroz stručna predavanja učitelji su upoznali matematičke djelatnosti primjerene matematičkim sposobnostima i predznanju učenika; znanstvene metode koje su važne za suvremenu nastavu matematike koja potiče otkrivanje puta k samostalnom stvaralačkom radu učenika i rješavanju problema. Samostalno su imali priliku odrediti i napisati što se od učenika očekuje da zna, razumije i/ili da je sposoban pokazati nakon završetka (nastavnog sata – teme, nastavne cjeline, nastavnog predmeta matematika) učenja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju