Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Radionice i predavanja održale su za učenike i učitelje u školi mag. psihologije Anja Međimurec i Biljana Matijašević
Grad Našice se i drugu godinu uključio u obilježavanje Tjedna psihologije. Brojne aktivnosti je osmislila Udruga „OSVIT“ sa svojim volonterima u suradnji s Hrvatskom narodnom knjižnicom i čitaonicom Našice.
Psihologinja pripravnica Anja Međimurec održala je radionicu „Grupna povezanost“ za učenike 6.b razreda. Cilj radionice je bio ojačati osjećaj grupne kohezivnosti te potaknuti učenike na pronalaženje pozitivnih osobina kod drugih osoba i razmišljanje o vlastitim osobinama u ulozi prijatelja. Učenici su kroz niz aktivnosti otkrili kojim sve grupama pripadaju te zašto je važno biti članom neke grupe i koje sve potrebe zadovoljavamo kroz pripadnost grupi. Isto tako, odgovorima na pitanja o prijateljstvu učenici su saznali što je njima i ostalim učenicima u razredu važno kod prijatelja, koje osobine očekuju od prijatelja, posjeduju li oni te osobine te što mogu učiniti kako bi bili još bolji prijatelji.
Učenici 6. b razreda sa psihologinjom Anjom, razrednicom Blaženkom i pedagoginjom Leom
Na stručnom vijeću učitelja razredne nastave psihologinja Anja održala je predavanje „Kako pomoći učenicima da izgrade samopoštovanje.“ Cilj predavanja je bio pomoći učiteljima da uoče razlike između učenika visokog i niskog samopoštovanja te da prepoznaju učenike niskog samopoštovanja, da uoče važnost povezanosti škole i samopoštovanja i nauče tehnike za jačanje samopoštovanja. Kroz niz aktivnosti i primjere učitelji su mogli bolje upoznati karakteristike visokog i niskog samopoštovanja. Učiteljima su predstavljene različite tehnike i pristupi kojima mogu pomoći učenicima u jačanju samopoštovanja. Kroz aktivnosti su mogli uvidjeli i kakvo je njihovo samopoštovanje te otkrili svoje pozitivne osobine.
S učenicima 4. c razreda radionicu „Kako pokazati osjećaje“ održala je mag. psihologije Biljana Matijašević. Cilj radionice je bio da učenici upoznaju i prepoznaju osnovne osjećaje te da mogu prepoznati svoje vlastite osjećaje, ali i osjećaje drugih. Isto tako, cilj radionice je bio da učenici nauče izražavati osjećaje na prihvatljiv način. Učenici su kroz razne aktivnosti upoznali osjećaje, pokazali kako ih izražavaju, u kojim situacijama pokazuju koje osjećaje te uvidjeli koliko su dobri u prepoznavanju osjećaja kod drugih učenika iz razreda.
Anja Međimurec, mag. psihologije