Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kutak za čitanje je mjesto gdje učenici zaranjaju u svijet riječi, rečenica i priča usavršavajući svoje vještine razumijevanja pročitanog teksta i njegujući ljubav prema književnosti. To je mali, ali jako bitan prostor u učionici engleskoga jezika, jer predstavlja prozor u svijet i poticaj za intelektualni rast.
Tijekom nastave engleskoga jezika kutak za čitanje postaje mjesto gdje usavršavamo tehnike koje nam pomažu u razumijevanju pročitanog teksta (stvaranje mentalnih slika, poistovjećivanje sa situacijama i osobama iz stvarnog života, određivanje najvažnijih ideja/tema, postavljanje pitanja, interpretacije, pronalaženje rješenja, kreiranje vlastitog stava/mišljenja). Na ovaj način učenici razvijaju kritičko razmišljanje, ali isto tako usavršavaju razumijevanje na engleskom jeziku.
Tijekom odmora kutak za čitanje postaje ugodan prostor gdje se učenici opuštaju uz knjigu. Tako se njeguje ne samo njihova navika čitanja, nego i konstruktivan način provođenja slobodnog vremena. Čitanje razvija osjećaj zajednice, jer se učenici okupljaju kako bi razmjenjivali informacije o pročitanim sadržajima, iznosili svoje mišljenje i zastupali svoje stavove. Zbog toga je bitan dio vršnjačkog učenja kojim se razvija kritičko mišljenje, komunikacijske vještine i empatija. Za naše najmlađe učenike tu se nalaze kratke priče i slikovni rječnici koji su primjereno odabrani uzrastu učenika. Šarene ilustracije privlače njihovu pažnju te učenje tako postaje zabavan i ugodan proces. S druge strane, kratke priče su savršene za njihovu koncentraciju i nude uvod u narativne strukture.
Čitalački kutak pozitivno utječe na naše učenike. Pomaže im u učenju, poboljšava njihove jezične vještine i potiče njihov osobni rast usađujući im ljubav prema čitanju. To pokazuje da najbolji načini učenja ponekad nisu oni najsofisticiraniji ili najskuplji, već oni koji potiču znatiželju i interese naših učenika.