Knjižničarka Andrea Dubaić Begić i studentica Ina Anđelić suradničkim učenjem održale su timskim radom dva sata hrvatskog jezika - lektiru; Sunčana Škrinjarić: Plesna haljina žutog maslačka.
ISHODI:
- razlikovati slikovnicu od drugih knjiga zbog povezanosti slike i teksta
- razumjeti sadržajno – tematski priču Plesna haljina žutog maslačka
- zamijetiti i međusobno razlikovati likove u priči – biljke i životinje ; zapaziti osnovne etičke osobine: dobar-loš
- odrediti likove - dobar - loš, mjesto i vrijeme radnje u priči
- definirati pojmove: proljeće, proljetnice; prepoznati i nabrojati vjesnike proljeća (visibaba, jaglaci, šafran…) i njihove osobitosti
- opisati promjene u prirodi na kraju zime; staviti u odnos promjene u prirodi i ponašanje ljudi i životinja
- postavljanje pitanja i davanje odgovora
- ponoviti pravilno postupanje prema knjigama
- izražavanje doživljaja teksta u cjelini
- osposobljavanje učenika za usmenu i pismenu komunikaciju
- bogaćenje rječnika
- povezati osjetila (miris, njuh, dodir) u poticanju učenikove kreativnosti i mašte
- razvijati sposobnost usmenog izražavanja, promatranja, razmišljanja, zaključivanja i primjene stečenog znanja
- razgovarati o čitanju slikovnica
- ponašati se u skladu s upozorenjem o zabrani branja vjesnika proljeća
- osvijestiti ljubav prema prirodi
- razvijanje radnog ozračja, poticanje samopouzdanja, komunikativnosti, tolerancije, suradništva