preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

MATEMATIKA
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „Geometrija oko nas“- GEOMETRIJA I PROGRAMIRANJE
Autor: Andrea Dubaić Begić, 13. 1. 2016.

Šesta radionica projekta  „Geometrija oko nas“ s nazivom Geometrija i programiranje održana je u informatičkoj učionici naše škole, a vodila ju je naša nastavnica matematike i informatike Irena Turjak.

Zbog većeg broja zainteresiranih učenika i njihovog različitog predznanja o programiranju radionica je odrađena u tri dijela u trajanju od 4 sata (2 + 2 sata) - za učenike A smjene 7. i 10. prosinca 2015., a za učenike B smjene 10. i 14. prosinca 2015.

Cilj ove radionice bio je razvijati kod učenika sposobnost povezivanja geometrijskog izraza s matematičkim formulama i naredbama za crtanje u programskom jeziku LOGO te unaprijediti kod učenika sposobnost algoritamskog načina razmišljanja i digitalne kompetencije učenika.

 


Kako smo radili:

  • U uvodnom dijelu radionice pogledali smo i proučili fotografije s geometrijskim motivima iz Našica koje su učenici snimili na radionici "Šetam i vidim geometriju". Posebno smo proučavali primjere popločavanja ravnine pravilnim mnogokutima te druge mnogokute koje smo uočili u šetnji i razgledanjem prirodnih oblika i arhitekture u Našicama.
  • Objasnila sam učenicima uz crteže osnovna svojstva pravilnih mnogokuta, posebno vezano uz unutrašnje kutove karakterističnog trokuta pravilnih mnogokuta. Pronašli smo na internetu video isječak pomoću kojega možemo samostalno učiti o pravilnim mnogokutima i pogledali ga. Objasnila sam učenicima da internet može biti mjesto vrlo korisnih informacija i prilika za samostalno učenje i dopunjavanje znanja.
  • Ponovili smo, odnosno za učenike početnike objasnili, osnovne naredbe za crtanje u programskom jeziku MSW LOGO. Uočili smo kako programiranje traži puno logičkog mišljenja i zaključivanja te primjene znanja iz matematike.
  • Učenici su zatim pratili i oponašali rad učitelja i napisali program za crtanje bilo kojeg mnogokuta u LOGU. Testirali su različite ulazne podatke i promatrali nastale crteže i vezu programskih naredbi i obilježja geometrijskih likova.
  • Učenici početnici u programiranju zatim su rješavali jednostavne zadatke o pravilnim mnogokutima praktičnim radom na računalima. Pomagala sam im, a također i neki učenici koji su već vještiji u programiranju jer pohađaju izbornu nastavu informatike. Posebno se u tome istakao Pavle Ergović iz 7.c razreda.
  • Napredni učenici izabrali su u parovima ili samostalno male projektne zadatke.
  • Praktični zadatci za učenike sastojali su se u tome da izaberu neki geometrijski motiv na fotografijama iz Našicama, skiciraju motiv na papiru, odrede potrebne veličine poštujući stvarne proporcije, osmisle i napišu program koji u MSW LOGU crta taj motiv, provjere i testiraju program te naprave mali plakat svoga rada.
  • Učenici su zatim prezentirali svoje radove. S učenicima sam također razgovarala o izboru budućeg zanimanja i srednje škole što je bilo posebno zanimljivo učenicima osmih razreda. Na kraju su učenici ispunili evaluacijsku anketu o radionici.

 

Irena Turjak, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Projekt "Geometrija oko nas"

                    

Cilj ovog projekta je kroz zanimljive radionice osposobiti učenike za samostalan rad u programu dinamičke geometrije te spoznaju kako je  matematika sveprisutna oko nas.

preskoči na navigaciju