Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Vrijeme: ožujak 2020.- travanj 2021.
Ciljna skupina: učenici 6.-ih i 7.-ih razreda OŠ Dore Pejačević( heterogene fokus-grupe,cca 50-ak učenika)
Jesu li učenici zadovoljni svojim postignućima iz matematike tijekom pandemije korona-virusa? Znaju li učiti u online-okruženju? Koliko su samostalni u učenju tijekom nastave na daljinu? Kakvu potporu u učenju im pružaju nastavnici i roditelji? Kako učenici uspoređuju rad u virtualnom i klasičnom razredu? Kako učenici vrednuju pojedine načine rada u nastavi na daljinu?
Navedena pitanja samo su neka na koja se pokušalo odgovoriti u Istraživanju tijekom tri dijela kojima je popraćeno ostvarenje. Istraživanjem se željela istaknuti važnost učeničkih perspektiva glede osobnoga uspjeha te ispitati postojeće razine razvijenosti kompetencija učenja u virtualnom okruženju. Istraživanjem su prikupljeni vrijedni podatci o iskustvima i pristupima učenja, motivaciji za učenje, stavovima o obrazovanju i doživljaju potpore, samoregulaciji i regulaciji procesa učenja.
Istraživanje je izvedeno bez dodatnih financijskih sredstava, uz visoki stupanj suradnje učenika.
Razvijene su tri inačice upitnika koje su imale određene zajedničke teme, dok je dio tema bio poseban i u suglasju sa trenutnim modelom nastave( C, B ili A).
Rezultati Istraživanja mogu se vidjeti u sljedećim izvještajima:
Izvještaj 1(lipanj, 2020., MODEL C) – Kako učenici ocjenjuju rad na daljinu? Odrađuju li samostalno dodijeljene aktivnosti? Imaju li tehničkih poteškoća u radu? Koja im je nastavna tema najsloženija? Koja im je dodijeljena aktivnost najdraža? Kakvim smatraju ostvareni uspjeh iz matematike na kraju školske godine? Kakav je stav učenika glede povratka u školske klupe?
Izvještaj 2(prosinac, 2020.., MODEL B) – Jesu li učenici zadovoljni ostvarenim uspjehom radom prema modelu B nastave? Koje sadržaje lakše prate( u razredu ili online)? Koja im je nastavna tema bila najsloženija? Kako ocjenjuju doprinos video-poziva? Koliko su samostalni u radu? Kako ocjenjuju rad učiteljice?
Izvještaj 3(travanj, 2021., MODEL A) – U kojem modelu nastave učenici najviše uče/nauče? U kojemu modelu najbrže uklanjaju poteškoće? Jesu li spremni za malu maturu? U kojem modelu nastave najviše prepisuju-koriste opciju dijeljenja informacija?
Zaključak: Učenici preferiraju rad u razredu. Znakovito je da im je potrebna manja pomoć u radu, odnosno da su samostalniji. Za primijetiti je da učenici imaju većih poteškoća pri složenijim sadržajima. Uvođenje video-poziva, kao najvišega stupnja interakcije u nastavi na daljinu, ocjenjuju korisnim te im je ovakav oblik rada i najdraži. Iako su sigurniji, samostalniji i zadovoljniji svojim postignućima radom u virtualnom okruženju, i dalje, jedva čekaju povratak u školske klupe. Učenicima je najopušteniji rad u modelu C. Nakon godinu dana rada učenici se ne osjećaju pripravni za malu maturu, svoje znanje ocjenjuju manjkavim. Učenici najviše koriste opciju dijeljenja informacija u modelu C nastave.