preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

 

 

PRAVILNICI

Korisno i zanimljivo roditeljima i učenicima

                                                                                          

Sanela Mandić Vidaković, stručni suradnik pedagog

zamjena Nina Huterer

ponedjeljak, srijeda, petak – 8.00 – 14.00

utorak, četvrtak– 13.00 – 19.00

kontak telefon 031 614-416, 091 4133 743

telefon i mobitel dostupni u radnom vremenu

 

 

 

Područja rada školske pedagoginje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Uspješno ostvaren novi preventivni program koji potiče samopoštovanje i samopouzdanje!
Autor: Andrea Dubaić Begić, 9. 9. 2016.

Projekt  Ljubav u pokretu  je prvenstveno nova vrsta rekreacije koja potiče igru i smijeh, opuštanje, a ujedno kvalitetno i zabavno druženje. Različitim metodama glume, plesa i likovnog izričaja, nakon napornog školskog dana, možda teškog ispita iz matematike, i svakodnevnih školskih stresova, učenici imaju priliku „otpustiti sav taj stres“ te se zabavljati.


                                                                        Ljubav u pokretu

 

Ljubav u pokretu novi je preventivni program koji u našoj školi provodi školska pedagoginja Lea Liović sa skupinom učenika petih i šestih razreda. Edukativne i kreativne radionice potiču zdrav razvoj i razvoj potencijala djece i mladih. Obrađuju se teme iz Građanskog i Zdravstvenog odgoja vezane uz zaštitu mentalnog zdravlja, prevenciju nasilnog ponašanja, upravljanje emocijama i socijalne vještine.

Učenici su zadovoljni pristupom i organizacijom rada, neformalnim načinima učenja i poticajnom opuštajućom atmosferom. Program nam je predstavila voditeljica Lea Liović.

Nora Slivar, 7.a

 

Projekt  Ljubav u pokretu  je prvenstveno nova vrsta rekreacije koja potiče igru i smijeh, opuštanje, a ujedno kvalitetno i zabavno druženje. Različitim metodama glume, plesa i likovnog izričaja, nakon napornog školskog dana, možda teškog ispita iz matematike, i svakodnevnih školskih stresova, učenici imaju priliku „otpustiti sav taj stres“ te se zabavljati.

U samom nacrtu programa prepoznala sam kreativni duh u kojem djeca stvarno imaju priliku, i to na drugačiji, neuobičajen način, izraziti svoje emocije. Uz pristanak ravnateljice, prijavila sam našu školu u projekt, u koji je u 2015. godini uključeno 140 djece iz cijele države, a među njima je i naših deset učenika 5.-tog i 6.-tog razreda.  Partneri u kreiranju i provođenju programa su: Centar za osobni i profesionalni razvoj „Sreća“, Centar za edukaciju i savjetovanje „Sunce“ i  Agencija za odgoj i obrazovanje. Financiranje programa vrši  Ministarstvo socijalne politike i mladih, te Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta. Autorica programa je Gordana Asja Galetić, mag.ped.soc, psihoterapeutkinja.

Istaknula bih nekoliko bitnih ciljeva ovoga projekta. Imali smo priliku djeci omogućiti razvoj samopoštovanja, samopouzdanja, te utjecati na stvaranje snažnoga integriteta poticanjem  kvalitetnih oblika vršnjačkoga druženja s pozitivnim osjećajem pripadnosti, i prihvaćanja sebe i drugih.

Teme naših radionica bile su razvijanje povjerenja, grupne povezanosti, razvoja socijalnih vještina, utjecaj neverbale kominikacije na razvoj odnosa, osjećaji, empatija, nošenje s ljutnjom i samokontrola te nošenje s negativnim pritiskom grupe. Ali na koji način? Prvenstveno  iskustvenim učenjem na zabavan i kreativan način. Imali smo prilike „sagraditi“ strojeve, glumiti drvo u oluji, izgraditi skulpturu samopoštovanja te pokretom i stavom pokazati kako izgleda čovjek koji ima samopoštovanja. Pričali smo na izmišljenom jeziku Jiburishu, te zaključili kako je neverbalna komunikacija izuzetno važna, te da ćemo se znati razumijeti, čak i ako ne pričamo istim  jezikom, i to preko govora tijela. Sve to uz zabavnu glazbu i pokret, za kojega smo naučili da je toliko važan jer djeluje na naš um, a um i tijelo su nerazdvojivi. Dio su jedne cjeline. Stanje jednoga djeluje na stanje drugoga; pokrenemo li emocije, pokrenut će se tijelo, i obrnuto.

Zato naziv Ljubav u pokretu smiley

Ono što me posebno veseli nakon svake radionice, je čitanje evaluacija u kojima djeca na iskren način napišu što im se posebno svidjelo. Kao i djeca, naučila sam puno toga o sebi te se zajedno sa njima veselim svim budućim radionicama, i nadam se da ćemo i slijedeće školske godine provoditi „Ljubav u pokretu“.

A kako je djeci bilo na radionicama, najbolje da kažu oni sami smiley

 

                                                                                                  Lea Liović, ponosna voditeljica projekta smiley

 „Volim ići na radionicu Ljubav u pokretu zato što se ne osjećam usamljeno, sretna sam, sviđaju mi se aktivnosti koje radimo“, Lara Sečak, 5.b

„Sviđa mi se što možemo crtati, i izražavati osjećaje“, Mihaela Suk, 5.b

„Naše radionice su zabavne jer se šalimo, igramo, crtamo, slušamo dobru glazbu, i možemo reći sve što držimo u sebi“!, Jan Kanđera, 5.b

„Bilo je jako smiješno, i puno toga sam shvatio u vezi s osjećajima!“, Marko Mezak Vuk, 6.b

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju