Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Sanela Mandić Vidaković, stručni suradnik pedagog
zamjena Nina Huterer
ponedjeljak, srijeda, petak – 8.00 – 14.00
utorak, četvrtak– 13.00 – 19.00
kontak telefon 031 614-416, 091 4133 743
telefon i mobitel dostupni u radnom vremenu
Projekt Ljubav u pokretu je prvenstveno nova vrsta rekreacije koja potiče igru i smijeh, opuštanje, a ujedno kvalitetno i zabavno druženje. Različitim metodama glume, plesa i likovnog izričaja, nakon napornog školskog dana, možda teškog ispita iz matematike, i svakodnevnih školskih stresova, učenici imaju priliku „otpustiti sav taj stres“ te se zabavljati.
Ljubav u pokretu
Ljubav u pokretu novi je preventivni program koji u našoj školi provodi školska pedagoginja Lea Liović sa skupinom učenika petih i šestih razreda. Edukativne i kreativne radionice potiču zdrav razvoj i razvoj potencijala djece i mladih. Obrađuju se teme iz Građanskog i Zdravstvenog odgoja vezane uz zaštitu mentalnog zdravlja, prevenciju nasilnog ponašanja, upravljanje emocijama i socijalne vještine.
Učenici su zadovoljni pristupom i organizacijom rada, neformalnim načinima učenja i poticajnom opuštajućom atmosferom. Program nam je predstavila voditeljica Lea Liović.
Nora Slivar, 7.a
Projekt Ljubav u pokretu je prvenstveno nova vrsta rekreacije koja potiče igru i smijeh, opuštanje, a ujedno kvalitetno i zabavno druženje. Različitim metodama glume, plesa i likovnog izričaja, nakon napornog školskog dana, možda teškog ispita iz matematike, i svakodnevnih školskih stresova, učenici imaju priliku „otpustiti sav taj stres“ te se zabavljati.
U samom nacrtu programa prepoznala sam kreativni duh u kojem djeca stvarno imaju priliku, i to na drugačiji, neuobičajen način, izraziti svoje emocije. Uz pristanak ravnateljice, prijavila sam našu školu u projekt, u koji je u 2015. godini uključeno 140 djece iz cijele države, a među njima je i naših deset učenika 5.-tog i 6.-tog razreda. Partneri u kreiranju i provođenju programa su: Centar za osobni i profesionalni razvoj „Sreća“, Centar za edukaciju i savjetovanje „Sunce“ i Agencija za odgoj i obrazovanje. Financiranje programa vrši Ministarstvo socijalne politike i mladih, te Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta. Autorica programa je Gordana Asja Galetić, mag.ped.soc, psihoterapeutkinja.
Istaknula bih nekoliko bitnih ciljeva ovoga projekta. Imali smo priliku djeci omogućiti razvoj samopoštovanja, samopouzdanja, te utjecati na stvaranje snažnoga integriteta poticanjem kvalitetnih oblika vršnjačkoga druženja s pozitivnim osjećajem pripadnosti, i prihvaćanja sebe i drugih.
Teme naših radionica bile su razvijanje povjerenja, grupne povezanosti, razvoja socijalnih vještina, utjecaj neverbale kominikacije na razvoj odnosa, osjećaji, empatija, nošenje s ljutnjom i samokontrola te nošenje s negativnim pritiskom grupe. Ali na koji način? Prvenstveno iskustvenim učenjem na zabavan i kreativan način. Imali smo prilike „sagraditi“ strojeve, glumiti drvo u oluji, izgraditi skulpturu samopoštovanja te pokretom i stavom pokazati kako izgleda čovjek koji ima samopoštovanja. Pričali smo na izmišljenom jeziku Jiburishu, te zaključili kako je neverbalna komunikacija izuzetno važna, te da ćemo se znati razumijeti, čak i ako ne pričamo istim jezikom, i to preko govora tijela. Sve to uz zabavnu glazbu i pokret, za kojega smo naučili da je toliko važan jer djeluje na naš um, a um i tijelo su nerazdvojivi. Dio su jedne cjeline. Stanje jednoga djeluje na stanje drugoga; pokrenemo li emocije, pokrenut će se tijelo, i obrnuto.
Zato naziv Ljubav u pokretu
Ono što me posebno veseli nakon svake radionice, je čitanje evaluacija u kojima djeca na iskren način napišu što im se posebno svidjelo. Kao i djeca, naučila sam puno toga o sebi te se zajedno sa njima veselim svim budućim radionicama, i nadam se da ćemo i slijedeće školske godine provoditi „Ljubav u pokretu“.
A kako je djeci bilo na radionicama, najbolje da kažu oni sami
Lea Liović, ponosna voditeljica projekta
„Volim ići na radionicu Ljubav u pokretu zato što se ne osjećam usamljeno, sretna sam, sviđaju mi se aktivnosti koje radimo“, Lara Sečak, 5.b
„Sviđa mi se što možemo crtati, i izražavati osjećaje“, Mihaela Suk, 5.b
„Naše radionice su zabavne jer se šalimo, igramo, crtamo, slušamo dobru glazbu, i možemo reći sve što držimo u sebi“!, Jan Kanđera, 5.b
„Bilo je jako smiješno, i puno toga sam shvatio u vezi s osjećajima!“, Marko Mezak Vuk, 6.b