Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
I u ovoj školskoj godini 2017./2018. provodimo izvedbeni plan i program Građanskog odgoja i obrazovanja!
Temeljna postavaka građanskoga odgoja i obrazovanja temelji se na tome da dijete u školi nije samo učenik, nego građanin sa svojim pravima i obvezama. Krajnje postignuće iskustvenoga učenja koje pretpostavlja građanski odgoj je učenik koji postaje emancipirani i društveno angažirani građanin zajednice u kojoj ima status nositelja prava i odgovornosti.
Ukupan broj sati (35) koji pretpostavlja Program međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskoga odgoja i izrada izvedbenog školskog programa sadržaja građanskoga odgoja i obrazovanja ne znači povećanje ukupnog broja sati, nego integriranje i koreliranje sadržaja s ciljem istodobnog razvijanja građanske kompetencije.
Zbog toga je potrebno učenike uz sve već postojeće kompetencije podučavati i građanskoj kompetenciji što zahtjeva nove oblike učenja temeljene na iskustvu. Na taj način mjesto učenja prestaje biti samo škola i to postaje i sama zajednica u kojoj živimo.
Koordinator provedbe građanskoga odgoja i obrazovanja:
Lea Liović, pedagoginja