Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U knjižnici se možete družiti, čitati, pisati zadaće, učiti za ispite, sjediti na kauču, igrati se...
RADNO VRIJEME:
7:30 - 13:30 UJUTRO
13:00 - 19:00 POSLIJE PODNE
PONEDJELJAK, SRIJEDA, PETAK (B SMJENA)
UTORAK, ČETVRTAK (A SMJENA)
ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR:
ANDREA DUBAIĆ BEGIĆ, DIPL. KNJIŽNIČAR
Školska knjižnica je s Vama i virtualno kao podrška učenicima, učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima. Kliknite na sve ponuđene poveznice i pronađite nešto za učenje, ali i za zabavu.
Mrežni katalog
https://library.foi.hr/lib/index.php?B=495
Spisateljica Branka Primorac autorica je Maturalca i Ljubavnog slučaja mačka Joje, lektirnih naslova koje osnovnoškolci rado čitaju. Posjetivši našu školu, održala je zanimljiv književni susret 16. studenoga 2016. s učenicima B smjene. Naše novinarke razgovarale su s njom u prostoru školske knjižnice.
Što volite pisati i kome su namijenjena vaša djela?
Moje knjige su većinom namijenjene mladima, učenicima viših razreda, iako trenutno pišem priče za odrasle.
Što ste željeli biti prije nego što ste postali novinarka?
- Kad sam bila dijete, mislila sam da ću postati frizerka. U školi sam željela postati učiteljica, a kao tinejdžerica sam shvatila da ne znam što želim postati.
Crpite li iz svoga djetinjstva motive za djela namijenjena djeci?
- Većinom su to iskustva odrasle osobe koja se prisjeća djetinjstva. U Maturalcu sam opisala neke svoje profesore i svoja iskustva. Ja nisam išla na maturalac, ali sam taj roman napisala nakon što se moj sin vratio s putovanja, to je i jedan od razloga zašto je pripovjedač u muškom rodu.
Novinarka ste i književnica, koje su sličnosti, tj. razlike između novinarskoga i književnoga stila?
Novinarska vijest mora biti razumljiva svakom čitatelju bez obzira na stupanj obrazovanja, pristup temi mora biti izazovan. Pisanje književnih djela nudi pregršt mogućnosti i ne podliježe pravilima, pisac književnog djela može se prilagoditi različitim likovima, čak i životinjama; može pristupiti jednoj temi na više načina. Tako sam u knjizi Ljubavni slučaj mačka Joje, uz elemente koje treba sadržavati lektira namijenjena petašima, uklopila i elemente krimića i filozofski pristup životinjama.
Uočavate li razliku u čitateljskoj tinejdžerskoj publici danas i kako je to bilo na početku vaše karijere?
-Neki se pokušavaju prilagođavati mladima koji ne vole čitati pa su djela kraća, jednostavnija i tema im je uglavnom ista. Mladim čitateljima ne treba podilaziti na taj način. Interes za knjigu rađa se u najranijem djetinjstvu te se na taj način stvara zahtjevna i zahvalna čitateljska publika.