Objavljujemo poziv za dostavu ponuda udžbenika u školskoj godini 2024./2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U knjižnici se možete družiti, čitati, pisati zadaće, učiti za ispite, sjediti na kauču, igrati se...
RADNO VRIJEME:
7:30 - 13:30 UJUTRO
13:00 - 19:00 POSLIJE PODNE
PONEDJELJAK, SRIJEDA, PETAK (B SMJENA)
UTORAK, ČETVRTAK (A SMJENA)
ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR:
ANDREA DUBAIĆ BEGIĆ, DIPL. KNJIŽNIČAR
Školska knjižnica je s Vama i virtualno kao podrška učenicima, učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima. Kliknite na sve ponuđene poveznice i pronađite nešto za učenje, ali i za zabavu.
Mrežni katalog
https://library.foi.hr/lib/index.php?B=495
Projekt učenika 1. c razreda i suradnja s knjižničarkom
„Moja prva slikovnica“
Projekt učenika 1. c razreda
Kako bi učenicima ponudili inovativnost i kreativnost u svakodnevnoj nastavi učiteljica Ksenija Orešković došla je na ideju o zajedničkoj suradnji sa školskom knjižničarkom Andreom Dubaić Begić.
Nastao je projekt partnerstva i timske suradnje „ Moja prva slikovnica“ koji je proveden kroz brojne sadržaje.
Zajedničko druženje počelo u listopadu upoznavanjem učenika s knjižnicom te čitanjem i interpretacijom književnog teksta „Miš u školskoj knjižnici“.
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige učenici su darivali svoje slikovnice knjižnici, a svako dijete je u tom mjesecu imalo priliku koristiti putujući ruksak .
„Čitali smo slikovnice kod kuće, tako što smo svatko jedan dan nosili razredni ruksak kući: pročitali s roditeljima slikovnicu, pričali o njoj, prepisali naslov i nacrtali ono što nam se najviše svidjelo ili napisali tko je htio i na kraju se potpisali – Lucija Kuzminski 1.c
To je bila prilika roditeljima za uživanje u ugodnoj aktivnosti čitanja sa svojim djetetom i razvijanje ljubavi prema čitanju kroz igru.
Prvi integrirani dan „Moja prva slikovnica“ održan je u studenom, a proveden je kroz pet aktivnosti: čitanje bajke; priča i igra - kako provodim slobodno vrijeme s obitelji?; samostalna izrada - MOJA PRVA SLIKOVNICA. Izložba i prezentacija održana je u razredu. Na kraju su napravljena pravila o čuvanju knjiga za razred i knjižnicu.
Drugi integrirani dan „Plesna haljina žutog maslačka“ održan je u ožujku, a učenici su nastavni dan proveli razgovorom o proljeću, interpretacijom lektire Sunčane Škrinjarić, slikanjem i crtanjem maslačka, slušanjem skladbi te uspoređivanjem animiranog filma i priče koju su slušali. Posebno zanimljiv bio je igrokaz koji su uvježbali i izveli taj dan.
Suradnja razreda, učiteljice i knjižničarke nastavlja se cijele školske godine, jer djeca i dalje čitaju slikovnice za koje dobivaju kao nagradu naljepnice za svoje pisanke.