Escape room, Kahoot! i GooseChase u nastavi književnosti
Ovaj je tjedan, u našoj školi, u predmetnoj nastavi, bio posvećen djelima za cjelovito čitanje. Uzbuđenje i entuzijazam koji su učenici pokazali nisam doživjela u cijelom svom dosadašnjem stažu, ali ako ćemo iskreno, još je uvijek na jednoznamenkastom broju pa ima vremena.
Učenici i ja, kao učiteljica, pripremali smo se različito.
Učenici su trebali pročitati djelo. I to je to. Odlučili smo ovaj put izbjeći bilješke i dnevnike čitanja.
Učiteljica je morala: detaljno proučiti djela, pripremiti tragove, prikupiti materijal, od materijala napraviti mjesta u skriveni tekst, premetaljke, osmosmjerke, križaljke, zagonetke, crteže, izraditim QR Code, izabrati tajna mjesta u učionici za položaje tajanstvenih predmeta i zadataka, penjati se po ljestvama da bi i na strop sakrila tragove, puhati balone, zaključati kutije lancima i lokotima...
I sve to radi trenutačno najpoznatije igre Escape room, igre u obliku zadane misije u kojoj učenici imaju zadaću rješavati neobične zadatke da bi posljednjim otključali zaključani ključ i izišli van iz učionce. Kako im ne bi bilo malo, pripremljeni su još i zadaci u web alatu Kahoot! A one najbrže čekale su još misije ili izazovi u GooseChaseu u kojem su rješavali razne misije vezane uz djelo fotografirajući ili snimajući videouratke.
Učenici su se po završetku rada međusobno vrednovali i samovrednovali u duhu Škole za život.
I na kraju su svi do jednoga postavili najgorempitanje: "Kad ćemo opet?"
Ivana Pivac Tadić, učiteljica HJ
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |