Kako preživjeti dva sata lektire četvrtkom?
Kako preživjeti dva sata lektire četvrtkom?
Lako!
Predložiti učiteljici inerpretaciju lektire na potpuno drugačiji način. Osim što smo se zabavili i shvatili da se lektire mogu interpretirati na različite načine, uspjeli smo izbjeći ispitivanje pročitanosti, određivanje kompozicije fabule, karakteriziranje likova, dokazivanje pripovjednih tehnika i svih ostalih srednjovjekovnih tehnika mučenja.
Da, znamo, trebat će nam to jednom u životu, no vidjevši bočice s bojama, kistove, spužvice i kolometarski papir na podu zahvalili smo Bogu, svim svecima i Miri Gavranu (dan ranije je bio u školi i nastavnica je bila zadovoljna našim zalaganjem ) te prionuli na rad.
Odlučili smo velikim plakatima slikovito izraziti temu Začuđenih svatova Eugena Kumičića i Pisma iz mog mlina Alphonsea Daudeta, a s Adrianom Moleom suosjećali smo izradom velikog zida s porukama na kojem smo uz njegove nedaće dopisali i svoje. Papirnati zid izložen je na hodniku škole, a na njega učenici i dalje dopisuju svoje probleme.
Čitanje ulomaka djela i prepričavanje nije izostalo, no sve je prošlo u opuštenoj atmosferi i dalo nam ideje za buduće inerpretacije lektira.
Unaprijed se ispričavamo domaru i spremačicama na neredu.
Učenici predmetne nastave
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |