« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Prvog dana proljeća, 21. ožujka, prema preporuci Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u školama Republike Hrvatske obilježava se Dan darovitih učenika. Europski dan darovitih (The International Day of Gifted Children) prvi je put obilježen 2011. godine, a u Hrvatskoj 2013. godine. Cilj obilježavanja Dana darovitih je afirmacija spoznaje o potrebi organiziranja sustavne brige za talentirane i darovite pojedince u obrazovnom sustavu.
I ove školske godine naša škola je prigodnim aktivnostima s potencijalno darovitim učenicima od 4. do 8. razreda obilježila Dan darovitih učenika.
Učenici 5. i 6.r. su u radionici sa školskom knjižničarkom Alenkom Bujan učili razlikovati mišljenja od činjenica, vježbali su argumentirano raspravljati te prepoznati pouzdane internetske izvore. Sadržaji na kojima su radili bili su vezani uz važnost i značenje vode za život čovjeka obzirom da se 22. ožujka obilježava Dan voda.
S učiteljicom Povijesti, Sanjom Mileusnić, učenici 6. razreda su kroz igru Memory ponovili povijest Hrvatske u srednjem vijeku, a petaši su pisali riječi i rečenice različitim povijesnim pismima ( glagoljica, hijeroglifi) i na taj način ponovili sadržaje o razvoju pisma i razlici između slikovnog i glasovnog pisma.
Učenici 7. i 8. razreda su s pedagoginjom Snježanom Tomačić i psihologinjom Adrianom Sladić po principu Escape room-a rješavali rebuse, integrame, matematičke trikove, labirinte, perceptivne varke, slagali slagalice, slagali smislene riječi od kemijskih simbola, skakali u dalj, igrali igre razgibavanja...
S učenicima 4. razreda je učiteljica Matematike, Danijela Zorić, uvježbavala matematičke trikove.