« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
U ponedjeljak 18. veljače 2013. godine održane su tri radionice namijenjene potencijalno darovitim učenicima naše škole.
Za Karla (3.r.), Luciju i Matiju (4.r.) psihologinja je pripremila kemijsku radionicu pod nazivom „Neke se tvari i ne vole družiti“. Tvari koje su na radionici nastojali 'sprijateljiti' bile su kisik, voda, jestivo ulje i deterdžent za suđe. Nakon održanih pokusa, učenici su zaključili da se 'ne vole družiti' kisik i voda, kao niti kisik, voda i ulje. Kada su učenici u smjesu kisika, vode i ulja dodali deterdžent za suđe on je na njih djelovao tako da ih je potaknuo na 'druženje'. Zaključili su da je nastala jedna nova tekućina koja se zove emulzija. Na kraju radionice, prisjećali smo se primjera emulzija koje svakodnevno koristimo (krema za ruke, losion za tijelo…).
Radionicu pod nazivom „Trikovi u matematici“, vodila je učiteljica matematike, Danijela Zorić. Učenici petih i šestih razreda zabavljali su se posebnostima broja 7 i upoznavanjem nekih trikova kojima se često koriste učitelji na satovima. Štopericom smo mjerili koliko nam je vremena potrebno za računanje zadataka bez trikova, a zatim uz trikove. Došli smo do zaključka kako smo u prosjeku brži i do osam puta, ako znamo poneki trik koji je dozvoljen koristiti. Naučili smo trikove za:
Također smo saznali mnoge zanimljivosti iz opće kulture i svakodnevnog života koje su vezane uz broj 7. Radionicu smo priveli kraju množenjem na kineski način i izradom plakata.
Na radionici iz fizike „Tlak zraka- zašto vjetar puše?“ , učitelj Zrinko Bahorić je sa učenicima 7. i 8. razreda proučavao tlak zraka. Ponovili su općenita znanja iz tlaka, fokusirali se na atmosferski tlak, razjasnili su pojmove koje svake večeri možemo čuti na vremenskoj prognozi: anticiklonu i ciklonu.
Nakon kratkog teorijskog 'zagrijavanja' bacili su se na praktični dio posla. Pomoću pribadače, slamke, kartona, selotejpa i škara učenici su napravili vrlo jednostavnu vjetrulju, instrument za mjerenje smjera vjetra. Demonstrirali su princip rada vjetrulje puhanjem zraka iz svojih pluća. Na kraju su se prisjetili nekih od poznatijih vjetrova u Hrvatskoj ( bura, jugo, maestral, zmorac, kopnenjak …).
Sljedeći zadatak bio je pokazati kako atmosferski tlak može obaviti veliki rad. U tu svrhu uzeli su praznu limenku Coca-Cole, te su pomoću zagrijavanja 'izgurali' sav zrak iz limenke. U limenci je u jednom trenutku nastao vakum (zrakoprazan prostor), tj. unutar limenke nije više bilo tlaka zraka, dok je izvan limenke na nju i dalje djelovao atmosferski tlak. Što se dogodilo s limenkom? Pogledajte sliku! Ako vam i dalje nije jasno kako se to dogodilo, pitajte učenike 7. i 8. razreda.