« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac provodi projekt "Svi za jednoga, jedan za sve" u suradnji s partnerima: Grad Karlovac, OŠ Dubovac, OŠ Draganići, OŠ Dragojle Jarnević, OŠ Švarča, OŠ Grabrik i OŠ Turanj. Projekt sufinancira Europska unija u iznosu od 243.411,76 eura iz Europskog socijalnog fonda kroz natječaj "Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav". Cilj projekta je doprinijeti poboljšanju života učenika s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji pružanjem izravne pomoći učenicima, edukacijom roditelja, nastavnog i nenastavnog osoblja te opremanjem sedam obrazovnih institucija specijaliziranom opremom.
U sklopu provedbe projekta Centar je organizirao četverodnevnu edukaciju za nastavno i nenastavno osoblje Centra i šest škola partnera. Na edukaciji je iz naše škole sudjelovalo 15 učitelja te stručni suradnici pedagog i psiholog. Prva dva treninga su održana 10. i 11. siječnja 2014. Teme treninga su bile Nove metode u radu s učenicima s teškoćama (10. siječnja 2014.) i Učenici s teškoćama u redovnoj školi- primjeri dobre prakse (11. siječnja 2014.), a oba treninga je vodila gospođa Davorka Schmidt, profesor defektolog i učitelj razredne nastave. Na prvom treningu su predstavljene nove metode rada s učenicima s teškoćama, a 11. siječnja detaljno je razrađena razlika između prilagođenih programa i individualiziranih pristupa, predstavljene su vrste teškoća te didaktičko-metodički postupci. Na trećem treningu, održanom 15. ožujka, predstavljeno je razlikovanje ADHD od nepažljivog i nemarnog ponašanja učenika, kombinacija ADHD-a s drugim teškoćama i utjecaj farmakoterapije. Također, naglašena je važnost suradnje roditelj/učitelj/stručna služba škole te su prikazani konkretni primjeri prilagodbe u nastavnom planu iz matematike, hrvatskog jezika i prirode i društva za učenike od 1.-8. razreda. Zadnji trening, na temu Govorno jezične poteškoće, organiziran je 15. travnja. Profesor Robert Cimperman upoznao je sudionike s vrstama govorno jezičnih poteškoća, obilježjima i specifičnostima te s njihovom zastupljenošću. Sudionicima treninga bio je također omogućen obilazak Centra i upoznavanje s radom osoblja, koje im je prenijelo svoja iskustva i znanja.
Kao rezultat provedenog stručnog usavršavanja 90 nastavnog i nenastavnog osoblja sudionici su upoznati s novim metodama rada, usvojili su metode prilagodbe i podrške za učenike u redovnim školama i u posebnim obrazovnim ustanovama, upoznati su s radom osoblja Centra i načinom korištenja specijalizirane opreme te su razmijenjena iskustva između škola partnera i Centra.
Adriana Sladić, stručni suradnik psiholog