« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Uoči obilježavanja Dana darovitih učenika (21. ožujka), potencijalno daroviti učenici 8. razreda su u utorak, 17.3.2015. godine, išli na terensku nastavu u Zagreb. Tom prigodom posjetili su našu najveću medijsku kuću, zgradu Hrvatske radiotelevizije, te predstavničko tijelo građana, zgradu Hrvatskog sabora.
Posjet HRT-u je zadnja aktivnost u projektu „Medijska pismenost – nezaobilazni čimbenik društvene integracije“, u okviru kojeg su članovi „Civitasa“ - novinari Tomislav Šikić i Daria Marjanović (Hrvatski radio – emisija Glas hrvatske) - porazgovarali s učenicima o građanskom novinarstvu, o moralno obvezujućim medijskom znanju te ih naveli na kritičko razmišljanje o pitanju: „Je li naša društvena stvarnost omeđena medijima?“. U razgledavanju zgrade HRT-a učenici su vidjeli sobe za garderobu i šminku, tzv. „zeleni studio“ te ostale studije u kojima se snimaju najpopularnije emisije na Hrvatskoj televiziji (Piramida, Dobro jutro Hrvatska, The Voice…) i na Hrvatskom radiju.
Druga „postaja“ terenske nastave bio je Gornji grad, tj. zgrada Hrvatskog sabora. Iako tog dana zastupnici nisu zasjedali, te su učenici Veliku vijećnicu zatekli praznu, družili su se i razgovarali sa zastupnicima SDP-a, Peđom Grbinom i Domagojem Hajdukovićem. Tijekom posjeta, učenici su razgledali predvorje saborske zgrade i dio protokolarnih prostora, upoznali se s osnovnim činjenicama iz povijesti Hrvatskoga sabora i saborske zgrade, s ulogom Sabora, borbom za stvaranje samostalne države.
Adriana Sladić, stručni suradnik psiholog