« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
U današnje vrijeme djeca baš i ne obožavaju čitanje, neka smatraju da je to dosadno, naporno i nezanimljivo, a neka misle da iz toga ionako neće ništa naučiti. Zašto je važno čitati knjige? Znanstvenici ističu kako samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju. Uz to, čitanje poboljšava koncentraciju i razvija maštu, obogaćuje nas i uči o drugim kulturama i običajima, a daje nam i do znanja na koji način možemo biti tolerantni. Čitanjem obogaćujemo svoj rječnik, a učenjem novih riječi moći ćemo se bolje izražavati te jasno i bez ikakvih problema izraziti svoje mišljenje.
Kako čitanje može biti i zabavno, pokazali su učenici 5. razreda koji svoja znanja stečena čitanjem školske lektire pokazuju učenicima razredne nastave. Uz mentorstvo učiteljice hrvatskog jezika uprizorili su lutkarsku predstavu iz Puškinove bajke „Priča o ribaru i ribici“. Učenici su za lutkarsku predstavu samostalno napisali tekst te sami osmislili i izradili lutke i scenu. Bravo petaši!
Ako do sada još niste stekli naviku čitanja knjiga, barem pokušajte započeti. Otkrijete čitanjem čudesan i zanimljiv svijet oko vas. A usput se možete i zabaviti.
Adriana Sladić, stručni suradnik psiholog