« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Tijekom ove školske godine učiteljica povijesti je učenike uključene u izvannastavnu aktivnost Koliko poznaješ Hrvatski sabor? pripremala za sudjelovanje u istoimenom kvizu koji organizira Služba za građane pri Hrvatskom saboru. U kvizu su sudjelovali šestaši Dora i Ivan, Ana i Veronika iz 7. razreda te Mihael i Antonio iz 8.b razreda. Učenici su na kvizu postigli najbolji rezultat u Karlovačkoj županiji – 10. mjesto u konkurenciji 64 škola iz RH.
Kako bi „poznavatelji Sabora“ nadogradili znanje o Saboru, zajedno s učenicima koji pohađaju Povijesnu grupu i potencijalno darovitim učenicima od 5. do 8. razreda, bili su 11.5.2016. godine na terenskoj nastavi u Zagrebu te su posjetili Gornji grad i Hrvatski sabor. Tijekom posjeta drevnoj instituciji hrvatske državnosti kratko su prisustvovali sjednici Sabora te se u druženju sa zastupnikom Ivanom Viliborom Sinčićem upoznali s ulogom i radom zastupnika u Saboru. Učenici su druženje s gospodinom Sinčićem iskoristili i za upite o njegovom školovanju, motivima bavljenja politikom te o političkim planovima u našoj izbornoj jedinici.
U Muzeju grada Zagreba razgledali su stalni postav muzeja (od prapovijesti do 19. stoljeća) te izložbu o nalazima Arheološkog parka Budinjak (Žumberak) čiji je lokalitet nedaleko Draganića (u blizini Krašića).
Kako nastaju meteorološke, hidrološke i njima srodne informacije učenici su vidjeli u nacionalnoj meteorološkoj i hidrološkoj službi - Državnom hidrometeorološkom zavodu. Razgledali opremu i tehnologiju koju djelatnici DHMZ-a svakodnevno koriste u radu. Na primjeru ovog tima ljudi, uvidjeli su važnost timskog rada, međusobnog poštovanja, prihvaćanja različitosti mišljenja i otvorene komunikacije za postizanje konačnog rezultata rada. Takav sinkronizirani rad tima dovodi do sadržajne, kvalitetne i pravodobne informacije o vremenu koju svakodnevno primamo putem različitih medija.
Učiteljica povijesti Sanja Mileusnić i psihologinja Adriana Sladić