« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Četvrtu godinu zaredom u OŠ Draganići uspješno je proveden projekt Čitamo mi u obitelji svi. To je nacionalni projekt poticanja čitanja među učenicima trećih razreda osnovnih škola, a organizator projekta na nacionalnoj razini je Hrvatska mreža školskih knjižničara. Koordinator projekta u OŠ Draganići tijekom školske godine 2015./2016. bila je školska knjižničarka Martina Lojen, a član projektnog tima razredna učiteljica 3. razreda Katica Golub. U projektu je sudjelovalo 14 učenika sa svojim obiteljima.
Knjižnična naprtnjača s 8 različitih knjiga za sve uzraste putovala je od obitelji jednog do drugog učenika u periodu od 5.2.2016. do 18.5.2016. godine. Cilj je bio čitati u krugu obitelji i tako stjecati naviku čitanja i osjećaj uživanja u čitanju zajedno s roditeljima. Nakon povratka naprtnjače u školu (nakon što je 5 dana bila u njihovoj obitelji) učenici su imali zadatak u Knjigu dojmova napisati svoj dojam te ga u školi pročitati svojim kolegama, učiteljici i knjižničarki. Uz dojam mogli su napisati pjesmu te nacrtati i/ili fotografirati svoju obitelj tijekom zajedničkog čitanja. Nakon završetka projekta, knjižničarka u suradnji s razrednom učiteljicom, izabrala je najljepši dojam (učenica Dorotea Grdošić) i najljepšu pjesmu (učenica Lana Ilečić).
Nakon završetka putovanja naprtnjače, provedene su ankete među učenicima i njihovim roditeljima. Neki od učenika i roditelja zainteresirali su se više za čitanje i odlučili više provoditi zajedničko vrijeme čitajući, učenicima su knjige bile vrlo zanimljive i zabavne, a nakon završetka projekta i učenici koji nisu sudjelovali u projektu, nestrpljivo su čekali da mogu posuditi knjige o kojima su njihovi prijatelji govorili svaki tjedan. Najveći problem je sve manje vremena koji roditelji mogu provoditi s djecom, ali su zaključili i da nekoliko minuta na dan čitajući s njima djeluje pozitivno na sve. Na kraju projekta podijeljene su prigodne potvrde za sudjelovanje u projektu kojima su se djeca iznimno obradovala i bila ponosna. Roditelji i djeca izuzetno su zadovoljni projektom pa će se OŠ Draganići uključiti u projekt i sljedeće školske godine.
Školska knjižničarka: Martina Lojen