« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
Od 23- do 25. lipnja 2019. sudjelovala sam na tematskom seminaru pod nazivom Social Inclusion and diversity, koji se održao u gradu Wageningenu, u Nizozemskoj u organizaciji nizozemske nacionalne Erasmus+ agencije, a čiju sam prijavu odradila na stranici Agencije za mobilnost i programe Europske unije iz Zagreba.
Cilj tematskog seminara bio je korisnicima Erasmus+ programa pružiti priliku za razmjenu metoda i primjera dobre prakse projekata koji se bave različitošću u učionici i okolini iz koje uče, a s ciljem da učenici ispune svoj potencijal te stvaranja novih kontakata i partnerstava.
Očekivani rezultati tematskog seminara: povećanje znanja o različitim pristupima rada s ciljem pomaganja učenicima, praktikantima i odraslim polaznicima ostvariti svoj potencijal; umrežavanje za stvaranje budućih partnerstava.
Na seminaru je sudjelovalo 90 – ak korisnika programa Erasmus+ (od toga četvero iz Hrvatske) iz različitih sektora, kao što je područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, područje obrazovanja odraslih te područje odgoja i općeg obrazovanja. Ciljana skupina seminara bili su učitelji i instruktori iz spomenuta tri područja koji u svojem svakodnevnom radu u učionici susreću s pitanjem različitosti ili rade s ranjivim skupinama.
Seminar je svojom organiziranošću i sadržajem ispunio sva moja očekivanja. Osnovna škola Draganići još nije sudjelovala u programu Erasmus+ ali je sudjelovala u međunarodnom projektu koji se provodio u okviru Comenius Regio programa cjeloživotnog učenja Europske unije tim više je moj interes za sudjelovanjem i stjecanjem novih iskustava bio veći.
Jako mi je bilo važno sudjelovati u ovoj aktivnosti jer sam željela proširiti svoje znanje kako bezbolno integrirati učenike koji su različiti od drugih ili pripadaju ranjivoj skupini uvažavajući njihov rodni, kulturni i jezični identitet i porijeklo kako bih im u svakodnevnom radu u školi mogla pomoći da ostvare svoj potencijal.
Na seminaru sam potvrdila ranija saznanja i naučila nova kao da moderna društva sve više prepoznaju realnost globalne međuovisnosti te da je važno da djeca u procesu razvoja socijalnih vještina nauče uvažavati pojedince i grupe s kojima dolaze u kontakt bez obzira na prirodu međusobne različitosti. Radeći u radionicama naučila sam da je puno razloga zbog kojih bismo trebali razmotriti stereotipe i predrasude koji su temelj i opravdanje za diskriminaciju te kako se isti mogu svesti na što manju moguću mjeru.
Nove spoznaje ću primjenjivati u svome radu, podijeliti s učiteljima i stručnim suradnicima u svojoj školi te s kolegama učiteljima na Županijskom vijeću učitelja razredne nastave Karlovačke županije.
Želim napomenuti da je bilo ugodno surađivati s Agencijom za mobilnost i programe Europske unije kao i s Nizozemskom nacionalnoj agenciji jer je ispoštovano sve što je u ugovoru navedeno kao i predavanja i radionice koje su predviđene programom. Veselim se nekoj budućoj suradnji.
Marina Tržok, učiteljica razredne nastave