« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Razredna nastava
1. 08:00 - 08:45
Doručak 10 min
2. 08:55 - 09:45
odmor 5 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
Ručak 20 min
6. 12:40 - 13:25
odmor 5 min
7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
14.20 - 15.05, A2N i B1
Predmetna nastava
1. 08:00 - 08:45
odmor 5 min
2. 08:50 - 09:35
Doručak 10 min
3. 09:45- 10:30
Rekreacijska pauza 15 min
4. 10:45- 11:30
odmor 5 min
5. 11:35- 12:20
odmor 5 min
6. 12:25- 13:10
Ručak 20 min
7. 13.30 - 14.15
odmor 5 min
8. 14.20 - 15.05
odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1
… u prostorijama Kulturnog centra Draganići 7. svibnja 2020. u organizaciji i suradnji OŠ Draganići, Udruge Zraka i Općine Draganići.
Lutkarska zraka je projekt koji obuhvaća smotru lutkarskih predstava učenika osnovnih škola, izvedbu predstava na pozornici kao i samu razmjenu dječjih iskustava, ideja u izradi lutaka i osvrt na sam stvaralački proces. Prošle godine razmijenili smo brojne ideje i iskustva.
PROPOZICIJE SUDJELOVANJA:
✿ Na smotru se mogu prijaviti lutkarske družine učenika osnovnih škola sa svojim lutkarskim predstavama.
✿ Predstave mogu biti isključivo lutkarske ili kombinacije scensko –lutkarskih izvedbi.
✿ U predstavama koje prijavljujete treba koristiti neke od tipova lutaka: marionete- lutke na koncu, štapne lutke, ručne lutke-ginjole, maske, zijevalice, štapne lutke- javajke, gigantske ili velike lutke, kazalište predmeta ili materijala, kazalište sjena, crno kazalište…
✿ Izvedba lutkarske predstave može trajati 5- 15 minuta
✿ Broj učenika nije ograničen
Škole i mentori se sa svojim lutkarskim predstavama mogu prijaviti na lutkarsku smotru na e-mail OŠ Draganići ured@os-draganici.skole.hr ili na e-mail voditeljice projekta Matilde Marković matilda.markovic@skole.hr najkasnije do 25. ožujka 2020. radi same organizacije smotre.
Molim vas da u prijavi za sudjelovanje ispunite i elektronskim putem na navedene adrese pošaljete priloženi obrazac i prijavnicu.
Očekujemo vaše prijave, prijateljsko druženje, stvaranje novih prijateljskih veza kako među našim učenicima tako i uspješne poslovne suradnje naših učitelja i škola te se nadamo da će se kroz ovaj projekt potaknuti interes za bavljenje lutkarstvom u školama, da će se lutka primjenjivati u okviru nastavnog procesa te da će naša općina Draganić postati malo mjesto lutkarstva i koje će obasjati dječja lutkarska zraka radosti i vedrine.
U nadi ugodne i pozitivne suradnje i iščekivanju vaših prijava srdačno vas pozdravljamo!
Draganići, 21.2.2020.
Matilda MARKOVIĆ, voditeljica projekta Lutkarska zraka
Kristina VRBANEK, Udruga Zraka Draganić
Marica JURČIĆ, ravnateljica OŠ Draganići
Potaknuti idejom o potrebi razmjene iskustava u okviru smotre za učenike i učitelje, mentore, voditelje lutkarskih i dramskih družina bit će organizirane razne radionice o uporabi lutke u nastavnom procesu .
Rijetko koji predmet ima toliko raznovrsnu i važnu ulogu u životu djece i učenika kao što je ima lutka. Ona potiče i razvija maštu, utječe na razvoj psihofizičkih osobina, koordinira pokrete, potiče pravilan govor, razvija smisao za život i rad u zajednici, njeguje i stvara osjećaj odgovornosti. Uporabom lutke u radu s učenicima različitog uzrasta mogu se proigrati različite životne situacije u kojima se oni sami mogu naći, mogući susreti sa strancima, ponašanja u različitim ustanovama, mogu se predvidjeti njihove reakcije te vrlo dobro ukazati na posljedice određenih ponašanja.
Lutkarskim edukacijama želimo ukazati na problem nedovoljne primjene ove metode i sredstva u nastavnoj praksi te kroz različite radionice želimo istaknuti pozitivne učinke lutke u nastavnom procesu. Kod učitelja je jako važno naglasiti potrebu odbacivanja stereotipa u poimanju lutke te osvijestiti potrebu razvijanja pedagoške kompetentnosti za primjenu lutke u nastavi, osvijestiti prednosti lutke pri razvijanju komunikacijskih, odgojnih, obrazovnih i funkcionalnih zadaća, primjenom poticati zajedništvo, napraviti odmak od suvremene informacijsko komunikacijske tehnologije i unaprjeđivati pozitivne vrijednosti svakog razreda temeljne su vrijednosti i ishodi u kojima nam kontinuirana primjena lutke u nastavi može pomoći.
Lutkarstvo je pomalo zapostavljeno u odnosu na druge umjetnosti te je učitelje i druge odgojno obrazovne djelatnike potrebno podučiti tehnikama lutkarstva, izradi lutaka, stvaranju i režiji lutkarskih predstava te im približiti lutku kao medij i moderno suvremeno didaktičko sredstvo i nastavno pomagalo kako u nastavi tako i u pristupu osjetljivim temama.